Selasa, Februari 21, 2012


Betul la mamat ni jenis suka buat lawak. Kenyataan yang dia keluarkan semuanya hanya boleh jadi bahan ketawa sahaja.

Terbaru, dia mendesak pihak Barisan Nasional agar memohon maaf kerana telah mengiktiraf Israel secara tak lansung.
KUALA LUMPUR - Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar menggesa agar kerajaan pusat pimpinan Barisan Nasional (BN) meminta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia kerana kenyataan mereka sebelum ini yang kononnya tidak mengiktiraf Israel.


Beliau berkata, walaupun tiada hubungan diplomatik secara rasmi dibuat, tetapi dengan membenarkan kehadiran pasukan kriket Israel pada 1997 membuktikan bahawa Malaysia memberi pengiktirafan secara tidak langsung.


“Kerajaan Umno dan BN perlu minta pada seluruh rakyat Malaysia kerana secara tak langsung mengiktiraf kewujudan negara haram Israel. Ia berdasarkan, pertama, kehadiran pasukan kriket yang mana pada waktu itu saya ditahan dan dibicara. 


"Kedua, dengan membenarkan mereka masuk seperti kehadiran kapal-kapal dagang milik Israel di Pelabuhan Klang. Ini membuktikan kita iktiraf mereka. Jadi mereka perlu meminta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia dan rakyat Palestin," katanya pada sidang media hari ini. 
Dia mungkin tak sedar yang parti dia sendiri tengah sibuk mendesak Si Ketua Penipu tu buat penjelasan berkaitan dengan sokongan terhadap Keselamatan Israel.

Kalau tak tarik balik kenyataan tu, PAS sendiri mendesak agar Si Ketua Penipu tu saman Asian Wall Street Journal yang keluarkan kenyataan dia sebelum ini.

Jadi, kenapa masa Si Wali Terompah tu bagi kata dua kepada Si Ketua Penipu tu, Si Mahfuz Bean ni tak bersuara? Kenapa dia nak tunding jari kepada orang lain?

Nampak sangat la yang Si Mahfuz Bean ni memang takut dengan Si Ketua Penipu tu. Secara tak lansung memperlihatkan yang dia merupakan diantara Parasit Anwarinas dalam PAS!!!

Orang macam Si Mahfuz ni la yang PAS kena buang. Duduk dalam parti pun buat semak je. Lagi pun dia bukannya nak memperjuangkan Islam!!! Setakat nak berjuang untuk diri dia sendiri je sebenarnya!!! Pejuang Islam menda jadahnya kalau macam tu!!!
Categories: , , ,

7 ulasan:

  1. Dia terlalu takut sampai tidur pun ngigau bimbang tak dapat ka Putra Jaya,terlalu kecut kalau si polan tu jadi PM dia tidak di lantik jadi menteri..tesemat dalam kalbu nak memduduki kerusi menteri kewangan...kan dia ni pakar ekonomi.

    BalasPadam
  2. Hang ni macamana boleh jadi Naib Presiden apa yang ada harapkan cakap aja itupun takat cakap putar belit aja. buat malu orange Kedah

    BalasPadam
  3. Hang ni macamana boleh jadi Naib Presiden apa yang ada harapkan cakap aja itupun takat cakap putar belit aja. buat malu orange Kedah
    21 Februari 2012 12:40 PTG
    __________________________________________
    kesian kat lu bro...

    orange kedah dapat malu sebab angkat si kuda kayu makan taik ni dok dalam golongan atasan parti sesat...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  4. mahfuz disyorkan ambil spm semula

    BalasPadam
  5. hang nie setakat sembang boleh laaa

    BalasPadam
  6. sebab hang tak pandai tu yang dok pilih masuk pas...la nie pas sepatutnya perlukan pemimpin bijak akal

    BalasPadam
  7. Dia perasan otak dio cendekiawan sgt lah tuh

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping