Sabtu, Februari 18, 2012


Wakaka!!! Semut malas nak komen panjang - panjang. Korang baca la sendiri artikel yang ditulis dek puak - puak Pakatan Pembangkang ni.
 Dalam hal video seks edaran Datuk ‘T’, aku masih boleh menafikan bahawa lelaki yang dikatakan sebagai DS Anwar Ibrahim didalam video tersebut bukanlah DS Anwar Ibrahim, kerana pelaku tersebut memanglah bukan DS Anwar Ibrahim.



Malah bagi menangkis serangan dari pencacai UMNO yang menyiarkan video tersebut, aku dan beberapa orang sahabat sanggup bersengkang mata hingga kepukul 4 pagi selama beberapa hari untuk menyediakan video bagi menangkis video seks tersebut.


Malangnya projek video itu telah di hijack oleh seseorang ketika aku mahu menayangkannya kepada DS Anwar Ibrahim..

Sakit hati punya pasal aku biarkan projek video tersebut terhenti ditengah jalan.. mampuih pi!

Aku sakit hati pasal masa kami buat video tu tak ada siapa yang peduli, tapi bila dah hampir siap ada manusia yang mahu mendapat nama dari hasil kerja kami tu..

Itu pasal video seks..

Berkenaan gambar yang disiarkan oleh sebuah blog Pro UMNO yang telah disaman oleh Husam Musa sebanyak RM500,000, aku tiada sebarang alasan untuk menafikannya kerana ia memang Anwar Ibrahim.

Blogger tersebut telah menyiarkan gambar seperti di bawah..


 

Bagi yang taksub dengan Anwar Ibrahim mereka mempertikaikan akan kesahehan gambar tersebut.. bagi aku tak perlu dipertikaikan.. sememangnya ia adalah Anwar Ibrahim yang berada dilokasi sambutan perayaan ponggal itu..
Ps: Dah nampak sangat la yang diorang pun jelas kecewa dengan sikap GILA KUASA Si Ketua Penipu tu sendiri sampaikan sanggup gadaikan maruah dan akidah sendiri.

Itu belum cerita bab dia menyokong Israel lagi. Bukan setakat pencacai Pakatan je yang kecewa. Si Wali Terompah tu pun sakit kepala jugak nak terangkan kepada rakyat!!!

Selanjutnya, korang baca la kat sini.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. FITNAH FITNAH FITNAH

    SEMUA TU FITNAH, NUAR BAIK MAAA, DIA ALIM, DIA WARAK, DIA WALI, DIA PEMIMPIN DUNIA BARU

    DAN DIA KAKI JUBOQ KAH KAH KAH KAH

    BalasPadam
  2. inilah yang dikatakan terbuka akal tertutup hati kerana dia tetap setia dengan ketua penipu biarpun sejuta petunjuk telah allah tunjukan, dia tetap kekal setia dengan siketua penipu, sehingga siketua penipu tiada lagi sumbangan kepadanya ataupunm masuk wad gila, dia tetap akan tuduh umno punya angkara, begitu setianya dia dengan siketua penipu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping