Isnin, Februari 20, 2012


Memang hebat penangan Bekas Mufti Perlis ni sebenarnya. Setiap kali dia bersuara, terus bisu puak - puak Pakatan Pembangkang tu dibuatnya.

Kalau tidak sebelum ni, bukan main lagi diorang mengutuk dan mengecam Datuk Seri Najib. Tapi bila ditimbulkan gambar Si Ketua Penipu tu, tau pulak diorang diam.

Inilah sikap 'Dwi-Standard' yang dipaparkan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu sebenarnya. Diorang takkan berani nak kritik golongan mereka sendiri.

Kalau dalam PAS, mereka tuduh orang UMNO bersikap Assobiyah sedangkan mereka sendiri mengamalkan sikap tersebut secara terang - terangan.

Mereka lebih rela membela orang yang melakukan perbuatan Syirik dan bertentangan dengan agama demi meraih sokongan serta undi dari rakyat.

Demikian hukum Allah berikan kepada mereka. Apa yang mereka lemparkan kepada orang, kini terpalit dimuka sendiri. Adakah itu pun diorang masih tak sedar lagi?

Itu belum cerita pasal hal lain lagi. Baru cerita bab Si Ketua Penipu tu kena calit dahi je. Pun diorang tak mampu nak tegakkan Kebenaran. Lagi diorang nak kata yang diorang memperjuangkan Islam??? Ceit!!! Pigidah!!!

Bekas Mufti Perlis telah menuduh pengkritik lawatan Perdana Menteri ke Batu Caves sempena Thaipusam baru-baru ini mengamalkan 'double standards' kerana mereka telah berdiam diri berkenaan dengan lawatan yang serupa oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Dr Asri Zainul Abidin berkata bahawa sebuah gambar yang beliau letak di laman Facebook berkenaan dengan lawatan Thaipusam Datuk Seri Najib Razak ke kuil di Gombak telah mendapat beratus-ratus komen negatif, sedangkan gambar yang menunjuk pemimpin pembangkang sedang merayakan perayaan yang sama di Ipoh telah dianggap sebagai palsu.
Di petik dari Utusan Malaysia, beliau telah berkata semalam "Saya telah menerima hampir 1,000 komen mendakwa kehadiran Perdana Menteri bertentangan dengan ajaran Islam, termasuk semua jenis fatwa yang bermotifkan politik."
"Bagaimanapun, apabila saya memuat naik gambar Datuk Seri Anwar Ibrahim pada sambutan yang serupa di Ipoh, mereka berkata gambar perlu diperiksa oleh sebab ada kemungkinan imej Anwar telah ditindih (superimpose)."
Asri (gambar) berkata, adalah jelas bahawa pengkritik Najib telah menggunakan agama demi agenda mereka sendiri dan beliau telah memberi amaran kepada kumpulan minoriti umat Islam ini bahawa mengeksploitasi Islam untuk menyokong politik mereka yang berat sebelah adalah satu "dosa besar".
Amalan seperti ini akan memberi kesan yang besar terhadap umat Islam dan ia merupakan satu ancaman kepada Islam, tambah beliau. - Minda Hijrah
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Kebenaran(haq) itu disatu sisi.Kepalsuan(kebatilan) berada disisi yang lain.Tak akan pernah bercampur.ALLAH ULHAQQULMUBIM,WAHUWAALIULAZIM.

    BalasPadam
  2. Fatwa politik ni biasanya PAS yg suka bagi. Hok dia buat semua baik, tapi org lain semua salah!

    NURUL IZZAH: ANAK PENASIHAT EKONOMI YANG GAGAL SUBJEK MATEMATIK!! Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. perlu ingat bro...puak2 ni kan makan gaji dengan yahudi..diupah bro..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping