Jumaat, Februari 24, 2012

Gambar panas daripada Artis remaja yang sedang meningkat naik ni, zeyna nampaknya agak sosial semasa berhibur bersama-sama rakan rakan..
Buat sesiapa yang tak mengenali Zeyna ni.. dia adalah salah seorang daripada pelakon K.A.M.I dan rempit vs evolusi driff..
Wah, Hebat juga Zeyna ni.. Baru nak mencipta nama sudah tersebar gambar bersosial dia di club.. Buat sesiapa peminat Zeyna..
Jom kita terjah gambar zeyna sedang berhibur bersama rakan-rakan ni…
Ps: Tahan gagah la minah ni seksi tapi dia masih jugak pakai baju. Yang orang tua ni lansung tak pakai apa - apa. Tapi, tak de pulak orang nak cerita. Siap keluar majalah porno lagi.


Kalau minah tu tadi, boleh la kita kata seksi. Tapi dengan Si Ketua Penipu tu, takkan kita nak kata seksi jugak. Itu dah jadi seksa namanya!!!

Macam tu punya perangai pun dia masih ada hati nak jadi PM ke? Dah la orang suruh ambik tindakan pun dia tak nak. Lagi dia nak kata itu bukan dia. Nampak sangat la Penakutnya!!! Suruh jaga maruahdia pun dia GAGAL, lagi nak jada maruah Negara? Ciet!!! Pigidah!!!
Categories: , , ,

11 ulasan:

  1. apa kaitan zeyna dengan nuar tu bro? kesian awek tu ko kaitkan dia dgn orang tua haram jadah tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu lah kan..mcam cilake admin.pale butuh r..ko nk bengang syt ngn pkr pehal .dah2 ko kuli or barua si najib an..laknatullah r kau

      Padam
  2. nama dia zeyna ke? camne sebut nama dia? bunyi macam ZINA je..

    BalasPadam
  3. ZAMAN SEKARANG TAK KIRA DAH HARAM PUN BELASAH

    BalasPadam
  4. kalo bapak die tengok, mesti stim tengok gambar anak die ni

    BalasPadam
  5. Orang tua tu dah tak betul, lately kita tengok perangai dia da macam orang gila dah.

    BalasPadam
  6. GAMBAR ARTIS HOT-HOT ADA DISINI. POSE-POSE YANG MENGIURKAN, TERMASUK SEKEPING GAMBAR P&C SEORANG PELAKON LELAKI PALING POPULAR 2011

    http://assassincyber.blogspot.com/2012/03/artis-seksi-malaysia-koya

    BalasPadam
  7. Hampa x tau benda sebenar jangan buat fitnah.

    BalasPadam
  8. macai umnongok....haha....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping