Jumaat, Februari 24, 2012


Dengan sekali lafaz, pelakon popular Lisa Surihani Mohamed (26) bersama pasangannya pengarah filem terkenal, Yusry Abdul Halim (39) sah menjadi pasangan suami isteri dalam sebuah majlis pernikahan yang berlangsung di Hotel Marriot Putrajaya, tepat jam 9:01 malam tadi.

Pasangan ini telah diijabkabulkan oleh Tuan Haji Halim Mat Isa, Pegawai Tadbir Agama Daerah Sepang dengan berwalikan abang sulung Lisa Surihani, iaitu Mohamed Azan Mohamen.

Majlis ni dihadiri kira-kira 250 jemputan yang terdiri daripada kaum keluarga terapat  kedua-dua pasangan pengantin ini dan wakil dari pihak media.


Majlis dimulakan tepat pada pukul 9:05 malam dengan upacara membalas pantun mengikut adat resam orang Melayu lama.

Lisa Surihani tampak sangat anggun mengenakan busana baju kurung moden rekaan COSRY yang berwarna “Off White” manakala Yusry segak sekali mengenakan baju Melayu moden rekaan Taufil Tailor yang mana sampingnya direka oleh Nuratikah Songket.

9 dulang hantaran telah diberi oleh pihak pengantin perempuan kepada pihak pengantin lelaki manakala pihak pengantin lelaki membalas dengan memberi 7 dulang hantaran yang mana semua hantaran perempuan telah digubah sepenuhnya oleh COSRY dengan kerjasama Eliza Elies Wedding.

9 dulang daripada pihak perempuan berupa tepak sirih, sebentuk cincin, bunga rampai, kelengkapan lelaki, set kelengkapan sembahyang, keyboard, koleksi lagu-lagu The Beatles dan kek berbentuk Diaphone.

7 dulang daripada pihak lelaki pula berupa tepak sirih, sebentuk cincin, mas kahwin berupa seutas rantai platinum, wang hantaran, kelengkapan sembahyang, manisan berbentuk kristal, kek perkahwinan berperisa vanila.

Bagaimanapun, pasangan ini enggan mendedahkan jumlah wang hantaran.Majlis akad nikah yang diuruskan oleh DZMS Events ini tampak meriah dengan dekorasi menawan sentuhan KS Entourage yang bertemakan “Winter Garden”.

Hari Ahad ini pula berlangsungnya majlis resepsi di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) dengan anggaran jemputan seramai 1500 tetamu.

Pasangan ini dijadualkan akan berbulan madu di Eropah sebaik sahaja majlis resepsi selesai diadakan.

Yusry dan Lisa Surihani berharap para peminat mendoakan kebahagiaan mereka sehingga ke akhir hayat.

Ps: Si Ketua Penipu tu pulak, bila dia nak buktikan yang dia bukan lelaki yang balun Chinadoll dalam video seks sebelum ni? Kalau setakat cakap je baik tak payah!!! Buat mengabihkan air liur je!!!

Published with Blogger-droid v2.0.4
Categories:

4 ulasan:

  1. Alahai ... gay atau tidak bukan kerana kawin. Gay tua lahanat al juburi tu pun gay gak ..siap dapat 6 anak lagi, bila jumpa saiful dia sodok juga .. ramai lagi .. tak perlu nak sebut .. dia orang tu bukan nak jadi PM pun ...

    Jam Omega mana??? Alahai KAk Wan tak rasa bersalah ker? tak rasa berdosakah?? bersekongkol menipu rakyat dan membuat fitnah untuk menutup kesalahan sendiri .. apa Kak Wan tak tahu ker kote nuar aljuburi tu bengkok !!!!

    BalasPadam
  2. yusri punya pasal nuar juga yg kena balun, nampak sangat ramai dah benci dia, kalau aku jadi nuar aku dah bawak anak, bini, menantu dan cucux pindah dari malaysia, tapi disebabkan muka dia ada tertampal kulit babi, jadi tetap tinggal di malaysia dengan sokongan wali, ulama terompah - ULAMA JAMBAN PAK NIK

    BalasPadam
  3. bley PAHALA free kat DSAI orang duk ngata n fitnah ye.. sedarlah FITNAH itu lebih besar DOSANYA dari MEMBUNUH!!! syukur....:)

    BalasPadam
  4. sedarilah setiap apa yang anda taip akan ditanya nanti di akhirat...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping