Isnin, Februari 13, 2012


Hari ini, semua orang dapat saksikan hasil pendidikan yang diberikan oleh Universiti of Al - Juburi kepada para pelajar dia.

Mereka bukan sahaja dapat ijazah sarjana dalam bidang menipu rakyat semata - mata. Malah, mereka juga turut menerima pendidikan dalam mementingkan diri sendiri.

Pendidikan ini bukan sahaja dimiliki oleh barisan pimpinan atasan sahaja. Sebaliknya, kepimpinan di peringkat cabang pun macam tu jugak.

Jadi, tak heran la kalau ada dikalangan Ketua Cabang PKR yang buat program semata - mata demi menaikkan nama dan dikenali oleh orang ramai. (Nak tau cerita tu, klik sini).

Selain itu, mereka juga mendapat pendidikan percuma dalam bidang falasampah Kuku Besi. Apa sahaja yang diorang nak buat, kena dapat kebenaran dari Si Ketua Penipu tu dulu.

Maka, tak pelik jugak la kalau Si Zaid Al - Araki, pencium bontot tegar Si Ketua Penipu tu juga turut mengamalkan sikap yang sama dalam parti KITA. 

Al - Maklum la. Si Zaid ni pun sebenarnya bekas pelajar Universiti of Al - Juburi tu jugak. Dan sebab itu jugak la dia boleh bagi amaran macam ni kepada ahli KITA:
Beberapa hari selepas mengumumkan niatnya untuk membubarkan Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA) presiden parti itu Datuk Zaid Ibrahim terus dibidas ahli-ahli di beberapa negeri yang tidak berpuas hati dengan keputusan berkenaan.


Walau bagaimanapun, dalam satu wawancara di kediamannya di Petaling Jaya pada Jumaat lalu, Zaid kelihatan cuba menawarkan kompromi bagi ahli-ahli parti untuk memilih sama ada pembubaran ataupun memecat ahli-ahli yang bermasalah.



Zaid berkata cadangan berkenaan akan dibentangkan pada mesyuarat jawatankuasa eksekutif  parti (CEC) akan datang.
Dengan mudah je dia boleh bagi kata dua kepada ahli - ahli parti tersebut. Apa, dia ingat parti tu Bapak dia punya ke? Siap ugut pulak tu.

Nampak sangat la yang Si Zaid ni memang suka buat kerja yang bukan - bukan. Suka sangat dia menyusahkan orang tak tentu pasal. Kot kalau ye pun 'Mabuk', jangan la tunjuk sangat kat orang lain!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Yang bermasalah bukan ahli tapi Boss yang cakap tu paling banyak masalah...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping