Isnin, Februari 13, 2012


Wah!!! Gempak juga cerita ni. Ingatkan tak de siapa pun yang berani nak maki hamun Si Minah Muka Berminyak ni. Maklum la. Anak Emas Kesayangan MB Selangor la katakan.

Tapi, rupanya ada jugak orang yang nak maki hamun dia. Dan tak pelik kalau orang yang naik angin tu ialah Si Azmin Ali, MB 'WannaBe' Selangor tu.

Selama hari ni pun, dengar kata Si Azmin 'WannaBe' tu memang tak sebulu dengan Si Khalid Gagap dan termasuk la anak emas kesayangan dia ni.

Sampai la bila Si Minah Muka Berminyak tu mendedahkan keBODOHan diri dia sendiri dengan cuba menutup kes Double Dignity dan isu pasir di Selangor.

Si Minah Muka Berminyak tu ingat ilmu dia jadi peguam dan kuasa dia menjadi seorang Setiausaha Politik MB Selangor sudah cukup untuk menutup isu tersebut.

Kaedah dia melupuskan fail juga telah menyerlahkan lagi keBONGOKan serta menyukarkan Parti Kencing Rakyat tu untuk berhadapa dengan rakyat Selangor khususnya.

Tambah pulak dengan sikap Gabra tak tentu arah dua ADUN PKR yang terlibat dalam isu tersebut juga menjadi punca Si Azmin 'WannaBe' ni naik angin.

Dari sumber yang diperolehi, Si Azmin 'WannaBe' ni menjadi marah 'Luar Biasa' apabila dapat tahu yang Si Minah Muka Berminyak tu pandai - pandai buat kenyataan.

Katanya, Si Azmin ni marah sebab Si Minah Muka Berminyak tu buat kenyataan tanpa merujuk kepada 'Punaisihat Eko-no-money' Selangor terlebih dahulu. 

Maka, pucat lesi la muka Si Minah Muka Berminyak tu kerana takut dengan kemarahan 'Luar Biasa' Si Azmin 'WannaBe' tu. Kemarahan Azmin bermakna kemarahan Punaisihat.

Cuma, Si Minah Muka Berminyak ni jadi takut bukan kerana kemarahan Si Punaisihat tu sangat. Sebaliknya dia takut nama dia tak disenaraikan sebagai calon PKR dalam PRU akan datang je. Bukannya orang tak tau!!!


Ps: Pendedahan seterusnya, klik disini.
Categories: , , ,

11 ulasan:

  1. Petua menghilangkan muka berminyak:

    Telan 2 biji telur biawak setiap pagi sebelum makan.

    BalasPadam
  2. atau...

    sapu air mani Tuan Hj al-Kunyit utk facials setiap mlm sblm tido

    BalasPadam
  3. tunggu sat ada lagi....hang hisap kote depa tiga ekoq tu..hahahahhah

    BalasPadam
  4. Mmg terbaik lah komen2 kat cni.....semuanyer menunjukkan tahap IQ yg amat rendah, serendah akhlaknye juga....tahap pemikiran sekolah rendah, ataupun langsung x bersekolah....ataupun belajar tinggi tp pemikiran tahap lembu fidlot....hahaha..
    jahil murakkap....

    BalasPadam
  5. menunjukkan tahap IQ yg amat rendah, serendah akhlaknye juga::sama la mcm ko pown... bile kena tang idung pihak dia org lain IQ rendah la... bile kene tang kerajaan IQ korg la paling tinggi walaupun matlamat halalkan cara...

    BalasPadam
  6. kerana pulut santan binasa,
    kerana mulut badan binasa..

    kredit tambahan n thumbs up kepada wakil rakyat n penyokong tegar pembangkang..
    jgn lupa apply BR1M arr, cz kerajaan TERBAIK korang xmampu nk bg duit mcm tue.. ahaha,
    janji nk bg air percuma, tp slama memerintah Slgr be aku xda juga rasa air percuma tue.. hurm. dasar xda pendirian.

    BalasPadam
  7. ala duit yg duk tabur 500 tu bkn duit korg pon..duit cukai aku jgk tu

    BalasPadam
  8. berapaer banyak kou bayor cukai sengal

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum...
    Kalau nak komen biarlah baik sikit..saya pun sokong kerajaan tapi bukan bermakna kita kena beri ulasan yang buruk macam itu..kalau macam itu cara anda nak beri ulasan, apa kurang biadapnya anda dengang mereka. Berilah ulasan yang membina supaya pembangkang ini sedarkan akan kesilapan mereka. Kita sendiri tak berbetul lagi nak kutuk orang lain seburuk itu. Sebelum bercakap fikir dulu, jangan menunjukkan kebonggokkan kita juga kepada pembangkang.

    BalasPadam
  10. Sedihnya dengar komen2 di atas, macam takda dosa pahala....

    BalasPadam
  11. setuju dengan komen 7:44 ptg..kalau nak komen bagi la yang elok elok, mana tahu dengan cara itu akan menbawa hidayah dan kesedaran kepada mereka yang masih belum mahu membuka mata dan minda...insyaallah!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping