Jumaat, Februari 10, 2012


Pelik jugak dengan perangai Si Khlaid gereja ni. Sibuk je dia melolong dalam laman twitter dan dilaporkan oleh Haprak Daily mengatakan yang telefon bimbit dia dirampas.

Kata dia, telefon bimbit jenama Black Berry tu telah dirampas oleh pihak Polis bagi tujuan siasatan kes Teoh Beng Hock.

Cuma, tak pulak dijelaskan sama ada ianya berkaitan dengan kes kematian atau kes penyelewengan yang mengakibatkan kematian TBH.

Tapi, itu bukan persoalan utama yang hendak dibangkitkan. Yang nak dibangkitkan, menda kejadahnya dia sibuk sangat nak melolong bila BB dia kena rampas?

Sebaliknya, masa Datuk Dr. Hassan Ali umum nak melaksanakan larangan menjual arak dikawasan majoriti Melayu, tak de pulak dia melolong macam tu sekali.

Malah, dalam isu memurtadkan orang Islam dan isu pemeriksaan DUMC, tak juga dia buat sebarang kenyataan dalam twitter berkaitan perkara tersebut.

Yang dia sibuknya bila BB dia kena rampas dengan Polis. Seolah - olah dia nak menunjukkan yang pihak Polis ni kejam sangat la kononnya sampai nak rampas telefon dia.

Mungkin la Si Khalid Gereja ni ada bising pasal isu pemeriksaan DUMC dan juga isu penjualan arak di kawasan majoriti Melayu tu.

Tapi malangnya dia tak bising sebab nak menyokong. Sebaliknya, dia bising sebab dia nak membantah bagi pihak DAPigs!!! 

Itulah perjuangan Islam yang hendak dibawa oleh Si Khalid Gereja ni!!! Benda kecik nak bising, tapi yang besar - besar dan ternyata menganggu gugat hal umat Islam, dia buat tak tau pulak!!! Pejuang Islam menda jadahnya kalau macam tu!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Bimbang BB juga melindungi pembangkang Malaysia maka BB itu di rampas pada Khalid.

    Sebenarnya polis juga boleh mendapatkan semua data data itu dari BB.

    BalasPadam
  2. kalau tiada apa2 rahsia yg disembunyikan kenapa nak gentar dan takut...??

    BalasPadam
  3. sikit hari lagi pendita gereja ni nanti tau la langit tinggi or rendah...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping