Jumaat, Februari 10, 2012


Haduyai!!! Apa nak jadi dah dunia sekarang ni ye. Banyak sangat dah kes saman menyaman tak tentu pasal ni. Lepas satu - satu kes saman ni timbul.

Tapi, dalam banyak - banyak kes tu, yang ni paling unik sekali. Tak pernah buat dek orang suruh orang lain saman diri sendiri. Siap kutip tandatangan lagi tu.

Tandatangan tu pulak suruh sokong agar Si Ketua Penipu tu saman mereka yang selama ini dikatakan menyebarkan fitnah terhadap diri dia.

Kalau nak harapkan Si Ketua Penipu tu saman sendiri, jangan harap la. Mati hidup semula pun dia tak kan buat punya.

Kenapa dia tak nak ambik tindakan tu sedangkan selama ini dia memang suka sangat menyaman orang itu dan ini.

Bila suruh saman orang - orang yang kerap kali mendedahkan isu berkaitan diri dia, takut pulak. Jadi, menda kedjadahnya dia nak tuduh orang tu sekadar buat fitnah dan sebagainya!!! Kalau setakat cakap je, baik tak payah!!!
Kempen mengutip tandatangan rakyat bagi mencabar Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyaman Datuk Shazryll Eskay Abdullah, Ummi Hafilda Ali dan The Wall Street Journal (WSJ) dilancarkan di Permatang Pauh kelmarin.


Bekas Naib Angkatan Muda Keadilan (AMK), Muhammad Zahid Md. Arip yang mewakili kumpulan itu berkata, kempen selama dua bulan itu bertujuan mendesak Anwar menyaman dua individu yang menuduhnya terbabit dalam salah laku seks manakala WSJ berhubung kenyataannya yang menyokong semua usaha untuk melindungi negara Israel.


Menurutnya, kempen itu mengajak rakyat seramai mungkin mencabar Anwar membersihkan namanya yang telah dikaitkan dengan perbuatan salah laku seks yang cukup menjijik dan meloyakan.


"Seluruh negara telah menyaksi dan mendengar Shazryll Eskay melafazkan sumpah laknat di dalam masjid dan mengaitkan secara terang-terangan dengan mendakwa pelaku video lucah yang terkenal dengan panggilan China Doll itu ialah Anwar,'' katanya pada sidang akhbar selepas pelancaran kempen tersebut kelmarin. - Utara News
Ps: Inilah masalahnya bila seorang manusia tu Takut dengan Kebenaran!!! Siap kena paksa pulak suruh saman orang yang buat fitnah terhadap diri dia. 

Di mana letakkan harga diri dan juga maruah dia sebagai seorang manusia? Adakah dia sudah hilang kemaluan diri dia? Orang macam ni yang nak dijadikan Perdana Menteri Malaysia? Lupakan je la!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping