Selasa, Februari 21, 2012


Korang pernah tengok tak, Si Ketua Penipu tu menipu secara lansung? Kalau belum, meh kita tengok dia menipu kat bawah ni. Kira ini dia menipu 'Live' punya!!!

Dalam video tu, dia kata, dia tak pernah jumpa dengan mana - mana pegawai dari Israel selama hari ini. Masa dia jadi Timbalan dulu, bukan dia pernah jumpa ke?

Kan Tun Mahathir pernah kata yang Si Ketua Penipu tu ada jumpa dengan salah seorang pegawai rejim zionis Israel tu?

Yang paling bangsat sekali ialah apabila dia tanya soalan, lepas tu sendiri yang jawab. Dia tuduh orang pulak ada jumpa dengan pegawai - pegawai Israel. Tak ke macam sial tu?

Kemudian, dia kata yang media dah salah lapor pasal kenyataan dia dalam WSJ. Cuba baca balik apa yang ditulis dalam akhbar tu.

Semua yang dipetik memang sebijik dengan apa yang ditulis dalam Wall Street Journal sebelum ini. Malah dalam artikel asal di laman web diorang pun masih ada lagi.

Kalau apa yang dilaporkan oleh media arus perdana tu salah, kenapa dia tak ambik tindakan? Kenapa dia tak nak saman Utusan? Bukan ke dalam isu LGBT hari tu dia saman?

Korang cuba fikir betul - betul. Itu persoalannya sekarang ni. Kot kalau betul la Si Mangkuk Ayun tu rasa dia berada dalam kalangan orang yang benar, saman la pihak Utusan!!! Apa, dia takut kantoi ke!!! Kalau takut, tak payah banyak cakap!!! Buat mengabihkan masa je!!!


Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. Sperti kata pepatah orang tua - Sendiri berak sendiri lah mau kesat. Najis Imam Mahadi jadi jadian PKR, orang UMNO yg dipersalahkan. Inilah otak bacul Yahudi zionist, atok kote bengkok, sama je alasan berjambul beliau dalam videoporn rupa sama, tetek dan perot tak sama. Asik kerja beliau tak lain kencingkan rakyat je. Memang Hero Tamil murahan, BABI haramjadah. Beliau sudah harus direjam dgn najis, air kencing dan telur busok, sama sperti orang2 Haji buat melontar. Marilah kita rejam - At All Cost, pejuang Israel ini.

    BalasPadam
  2. Anwar Ibrahim dibiayai oleh Yahudi Zionis utk memecah belahkan, mengkucar kacirkan dan menghancurkan umat islam di negara kita. Yahudi Zionis terbukti telah berjaya memporak porandakan beberapa negara islam seperti Iraq, Mesir, Libya, Somalia dan banyak lagi negara-negara islam yang akan menjadi sasaran Yahudi Zionis termasuk Malaysia. Rakyat Malaysia terutamanya yang beragama Islam harus bangkit menentang proksi Yahudi Zionis laknatullah (Anwar Ibrahim) ini drp memporak porandakan negara kita yang aman sejahtera ini. Yahudi Zionis sanggup mengeluarkan dana kepada Anwar Ibrahim asalkan negara kita hancur. Sebagai rakyat yang sayangkan Malaysia, kita harus bersatu menentang Anwar Ibrahim daripada menjadi pemimpin songsang kpd. rakyat Malaysia. Anwar Ibrahim adalah barua,pecacai dan pengkhianat kpd umat islam. Kesejahteraan yang kita kecapi selepas kemerdekaan selama puluhan tahun haruslah dipertahankan. Anwar Ibrahim sanggup berbuat apa saja disebabkan telah menerima dana puluhan juta drp Yahudi Zionis utk menghancurkan Malaysia.

    BalasPadam
  3. kesejahteraan taik kucing kau, kau ni memang pencacai upahan najib dan umno. dh dapat duit bekerja keras la kau. macam aku tak tahu sape kau. bila malaysia jadi macam greece baru kau tahu....kami rakyat tak bodoh la bangang! kalau zaman tunku abdul rahman dan baa najib diaorang ikhlas tapi tidak zaman najib yang hanya pura-pura ikhlas memperjuang rakyat padahal joli katak harta negara dan rakyat diperhamba!!!!!!!!

    BalasPadam
  4. kalu mauk zaman anuwar lagikkkkk takkkk leeehhhh PERCAYA....

    BalasPadam
  5. Meh tgk papa dia tgh sibuk buruk2kan nama negara di India:

    “There is a sham democracy. The situation in Burma is better than Malaysia because Burmese opposition politician Aung San Suu Ki has better access to media than any of the opposition leaders in Malaysia,” he said adding that though they can resort to alternate media like the internet, blogs etc, the penetration of the same is rather poor.

    http://www.deccanherald.com/content/231574/in-courtyard-malaysia.html

    Laporan Deccan Herald itu juga berkata:

    "Anwar was in Mangalore on a private visit to take part in a religious programme in Puttur."

    Religious programme apa di Puttur, pusat agama Hindu???

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping