Isnin, Februari 20, 2012


Macam yang kita semua sedia maklum, Si Ketua Penipu tu merupakan seorang bekas pemimpin yang paling takut nak berhadapan dengan Kebenaran.

Sedangkan nak menjaga dan memelihara imej serta maruah diri dia pun dia GAGAL nak laksanakan, inikan pulak dia nak rosakkan imej dia dengan Israel.

Dan buat sekian kalinya, dia diyakini tidak akan mengambil apa - apa tindakan bagi menjelaskan pendirian dia terhadap Negara Rejim Zionis tu kepada rakyat.

Maka, menangis la Si Wali Terompah tu sebab telah dikhianati oleh Si Ketua Penipu tu buat sekian kalinya. Bukan baru dia kena 'kencing' dek Ketua Penipu tu.


Berkecai la impian puak - puak Khawarij PAS tu bila diorang dapat tahu yang Si Ketua Penipu tu tetap mahu menyokong Israel yang dah bunuh ramai rakyat Palastine tu.

Tinggal lagi, Si Wali Terompah tu pun takkan sedar diri sebab dah dibutakan dek Si Ketua Penipu tu dengan Mimpi Indah ke Putrajaya selama hari ini.

Jadi tak heran la kalau Si Wali Terompah dan puak - puak Parti Angguk Saja tu masih sanggup bersekongkol dengan Si Ketua Penipu tu walaupun dia menyokong penuh keselamatan Israel. Bila dah berkawan dengan Setan ni, semuanya Halal belaka!!!
KUALA LUMPUR 19 Feb. - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim diyakini tidak akan mengemukakan saman terhadap The Wall Street Journal (WSJ) walaupun mendakwa media itu telah menyiarkan jawapan berbeza berhubung kenyataan kontroversinya yang menyokong sebarang usaha memastikan keselamatan negara Israel.
Bekas Naib Ketua Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohd. Zahid Md. Arip berkata, dakwaan Anwar itu memang sudah diduga selepas taktik menyalahkan media tempatan memutar belit laporan WSJ gagal meyakinkan rakyat dan rakan dalam pakatan pembangkang.
"Jika betul, kenapa takut untuk saman WSJ seperti yang biasa dilakukannya kepada media-media tempatan khususnya Utusan Malaysia.
"Saya yakin Anwar tidak akan menyaman media itu (WSJ) kerana semua jawapan tersebut memang keluar dari mulutnya sendiri, tetapi kerana sudah tersepit terpaksalah dia menuduh WSJ melaporkan kenyataan yang berbeza," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.
Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Anwar yang mendakwa jawapannya kepada WSJ mengenai isu menyokong sebarang usaha memastikan keselamatan Israel adalah berbeza dengan apa yang disiarkan media tersebut.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. takkan berani bangsat kaki jubur nak saman wsj...

    pejuang hamas...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping