Sabtu, Februari 25, 2012


Dah agak lama Si Burung Bard ni menyepikan diri sejak akhir - akhir ni. Mungkin dah tak ada fitnah yang nak ditaburkan, maka sebab itu lah dia duduk diam - diam.

Kali terakhir Si Burung Bard ni buat fitnah ialah mengenai Jacob n Co yang dikaitkan dengan isu pembelian cincin yang bernilai RM24juta yang dibeli oleh Datin Seri Rosmah.

Itu pun dia kantoi apabila harga yang disebut tu sentiasa berubah - ubah. Mula 24juta. Lepas tu naik pulak ke 32juta. Dan yang paling tinggi ialah sebanyak 72juta.

Namun, usaha Si Burung tu untuk terus mengukuhkan fitnah tersebut ialah dengan menjelaskan bahawa mereka keliru sama ada ianya dalam harga Ringgit Malaysia ataupun US Dollar.

Tak cukup dengan itu, Si Burung tu jugak turut mengarahkan anak - anak buah dia dalam SAMM untuk buat superimpose muka depan akhbar Utusan dengan memaparkan gambar DS Rosmah.

Tapi, semua fitnah tu kantoi secara besar - besaran apabila tuan punya cincin tu mengeluarkan kenyataan mengenai isu tersebut. Bukan DS Rosmah yang buat. Sebaliknya tuan punya Jacobs n Co tu sendiri.

Kata dia, cincin tersebut hanya dibawa masuk ke Malaysia bagi tujuan pameran semata - mata dan ianya bukan untuk dijual kepada sesiapa pun.

Jadi, atas sebab itu, rakyat Malaysia secara keseluruhannya mendesak supaya Jacobs n Co mengambil tindakan terhadap Si Burung Bard tu atas tuduhan yang telah dibuat. Bukan apa, biar dia rasa sikit akibatnya bila buat fitnah yang bukan - bukan. Setakat bercakap je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!

Published with Blogger-droid v2.0.4
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping