Sabtu, Februari 25, 2012


Jangan salah sangka. Baca dulu sebelum korang nak buat sebarang spekulasi. Ini bukan setakat kes biasa. Ini melibatkan bekas Perdana Menteri.

Si Ketua Penipu tu sebelum ni hanya pandai buat dakwaan je. Dia setakat pandai baling batu, lepas tu sembunyikan tangan.

Sekarang, pihak Kerajaan sedia nak mendedahkan surat yang ditulis oleh Tun Dr. Mahathir kepada pemimpin Palastine. Apa lagi yang Si Ketua Penipu tu nak buat?

Dia yang selama ni kuat menyokong rejim zionis yang zalim tu, tapi ada hati nak tuduh orang lain. Apa, dia tak malu ke??? Dah tak pasal - pasal je songeh.

Itu dia buat dakwaan pada orang lain. Orang tu boleh tunjuk bukti. Dia, boleh tunjuk bukti? Setakat capak je orang buat fitnah dan sebagainya. Tapi dia tetap jugak takut nak ambik tindakan!!! Cakap je pandai, tap Penakut buat apa!!!
MELAKA 24 Feb. - Kerajaan bersedia mendedahkan kepada umum surat Tun Dr. Mahathir Mohamad kepada dua Perdana Menteri Israel iaitu Benjamin Netanyahu dan Ehud Barak yang menyatakan Malaysia tidak akan mempunyai hubungan dengan negara tersebut selagi mereka tidak mengiktiraf kedudukan rakyat Palestin.
Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, jika tidak ada kemudaratan kepada negara, surat tersebut wajar didedahkan kepada rakyat bagi membuktikan dakwaan parti pembangkang bahawa Malaysia mempunyai hubungan dengan Israel adalah tidak benar.
''Saya sudah minta Wisma Putra menyemak surat itu dan meminta mereka untuk memberi ulasan sama ada surat tersebut boleh kita dedahkan.
''Tidak ada sebab kita tidak boleh dedahkan surat tersebut secara terbuka lebih-lebih lagi apabila pembangkang cuba menimbulkan kekeliruan dan mempertikaikan surat tersebut," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Jamuan Minum Petang Bersama Rakyat danwalkabout di Jalan Bunga Raya dan Jalan Kee Ann, di sini hari ini.
Najib diminta mengulas kenyataan Dr. Mahathir yang mengakui pernah menulis surat kepada Benjamin Netanyahu dan Ehud Barak ketika beliau menjadi Perdana Menteri.
Bekas Perdana Menteri itu berkata, surat yang ditulis itu adalah sebagai jawapan balas kepada surat yang diutus oleh dua pemimpin Yahudi itu yang meminta Malaysia mengubah pendirian dengan menjalin hubungan diplomatik dengan negara tersebut.
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. sesungguhnya fitnah itu lebih truk dari membunuh org muslim...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  2. Bila PKR da jadi kalut dan terang2 Anuwar BERCAKAP ikut SCRIPT dia sendiri menyokong israel, org2 suruhan PKR mula melalut cari salah org lain, kes kapal lah, kes surat Tun lah, kalu bole apa aja yg ada bau2 israel semua nak cerita kt org2 malaysia. PKR ni nak menunjukkan ke BANGGANGAN sendiri sebenarnya, cuba nak kona, bg penyokong2 dan pak2 turut PKR percaya, apa pun rakyat Malaysia tak lah sebodoh Anuwar & family, temasuk lah PAS dan DAP, Pakatan cuba PEJAM MATA kuat2 sebab depa da KANTOI

    BalasPadam
  3. Air mata Anwar mengalir pilu menyaisikan tentera2 Israel yg mengalami luka2 dan bengkak akibat dibaling batu oleh kanak2 Palestin...ini menguatkan azam Anwar untuk terus menyokong segala usaha bagi menjamin keaelamatan Israel yg ditindas oleh jiran2 Islam mereka... Salah satu usaha tersebut ialah dengan mengarahkan parti PKR dan Fuckatan Rakyat amnya untuk menghantar para sukarelawan ke Israel untuk sama2 mempertahankan negara itu dari ancaman dan kezaliman orang2 Islam Di wilayah Arab tersebut...arahan ini kurang disenangi oleh PAS tetapi Nik Aziz mengeluarkan bahwa itu dasar parti PKR dan tidak akan masuk campur hal ehwal parti orang lain... TGNA juga menekankan bahwa dia akan memastikan PAS akan terus bekerjasama dgn Fuckatan Rakyat merampas Putrajaya...Anwar berazam utk menduduki kerusi PM supaya dia boleh menggunakan dana dan jentera negara utk disumbangkan bagi sama2 menjamin keselamatan negara tuan besarnya iaitu Zionis...dia juga sdh membuat pelan untuk menghantar satu kontinjen askar Malaysia kelokasi2 strategik di Israel bagi sama2 mempertahankan kedaulatan negara zionis tersebut dari diganggu gugat oleh orang2 Islam yg suka bersikap aggresi dan pengganas yg mengancam keselamatan Israel

    BalasPadam
  4. Untuk memberi pengajaran kepada seseorang sehinggalah seseorang itu dapat menerima sesuatu dan benar-benar menyesali atas perbuatannya adalah dengan cara yang sangat mahal iaitu menggadaikan maruah diri dan melibatkan semua orang yang tidak bersalah. Jika Malaysia diperintah oleh seseorang yang membawa rakyatnya kearah kehancuran maka setiap orang yang menyokong pemerintah itu akan turut bersubahat atas kehancuran tersebut. Jika sudah tiba masa negara kita dan rakyatnya mendapat pengajaran yang terlalu mahal ini maka bersedialah kita semua menghadapi kesengsaraan dan kemusnahan..

    BalasPadam
  5. AKU PERCAYA TUN. SAMPAI MATI AKU TAK AKAN PERCAYA PADA KATA2 NUAR .JIKA PERLU TUNJUK SURAT TU, TUNJUKKAN. JANGAN TAKUT JIKA BERADA DI PIHAK BENAR

    BalasPadam
  6. saya Harap lah kalau Anwar sudah mati senang hidaup kita sebagai rakyat malaysia kan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping