Sabtu, Februari 18, 2012


Lepas puas dia menghentam Hak orang Melayu dan melaksanakan agenda Anti Melayu mereka, hari ini Si Tony Puaka tu bertindak sebaliknya.

Kena dengan jawatan dia sebagai Setiausaha Publisiti kepada Parti Ultra Chauvinis tu mengambil langkah untuk mengecam Si Ketua Penipu.

Belum pernah lagi kita dengar DAPigs menyokong kebebasan rakyat Islam Palastine. Tapi demi mendapatkan undi, nak tak nak mereka terpaksa jugak mengakuinya.

Kata Si Tony Puaka tu, mereka menyokong penubuhan Negara Israel yang bebas dari kekejaman Palastine sambil mengutuk rejim Zionis itu.
Setiausaha Publisiti DAP, Tony Pua menegaskan parti itu juga mengutuk sekeras-kerasnya tindakan Israel terhadap rakyat Palestin serta tetap dengan pendiriannya tidak menyokong negara itu dan mengiktirafkan kewujudannya.
Beliau berkata, tindakan Amerika Syarikat menyokong Israel tanpa menilai sama ada perkara itu betul atau sebaliknya adalah sesuatu yang terkutuk.
"Kita menyokong sepenuhnya agar rakyat Palestin mendirikan sebuah negara yang bebas dari Israel dan diiktiraf oleh semua negara di seluruh dunia," katanya kepada pemberita selepas menyempurnakan majlis pembukaan rasmi cawangan pertama restoran Penang One di sini hari ini.
Jika benar Si Tony Puaka dan puak - puak dari parti DAPigs ni menyokong penubuhan Negara Palastine, maka mereka juga sewajarnya setuju dengan PAS.

Mereka sepatutnya menjadi penyokong kepada penubuhan Negara Islam yang menjadi dasar perjuangan PAS selama hari ini.

Ianya sama dengan konsep penubuhan Negara yang diimpikan oleh rakyat Palastine dimana hukum Hudud akan dijadikan hukum jenayah.

Soalnya, adakah DAPigs sanggup nak buat macam tu dalam Negara Malaysia ni? Adakah mereka akan sanggup bersetuju dengan PAS untuk tubuhkan Negara Islam?

Jangan harap la!!! Kalau setakat cakap je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je. Selagi Si Godfather Kit Siang tu hidup, mimpi je la yang PAS mampu buat. Apa yang jelasnya, DAPigs ni setakat nak menipu rakyat!!! Itu je la kerja diorang pun!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Puaka ni nak tarik undi melayu la, tak dpt byk, skit pun jadilah. Puaka ni akan main sentimen yg dekat dgn hati org islam iaitu Palestin. Jgn percaya hati puaka ni. GTH!

    BalasPadam
  2. mana boleh percaya cakap sikafir laknat ni..dap & pap adalah penyokong kuat israel selama ni..jgn trsilau dgn silap mata pembohong ni...cakap dia brbelit2 sbb nak undi maa..tolak dap pkr pas...selamatkan malaysia..

    BalasPadam
  3. bole percaya ke dia nie??
    dgr citer business dia pun ramai dia tipu hidup2..

    oii, tony! jgn ingat kita olang semua lupa lu dalang sebarkan risalah anti islam kat area damansara sbelum pru12 dlu!!

    we shall never forget what you have done..

    BalasPadam
  4. kamu boleh menipu segolongan rakyat,disesetengah masa dan tempat tapi kamu tidak boleh menipu semua rakyat,disemua masa dan tempat...PKR,DAO,PAS adalah Penipu Rakyat....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping