Berita Pahang

Sabtu, Februari 18, 2012


Inilah sikap sebenar pemimpin puak - puak Pakatan Pembangkang tu sebenarnya. Diorang memang suka ludah dulu kemudian mintak maaf semula.

Lepas puas diorang maki hamun dan menghamburkan sumpah seranah kepada orang lain, baru la diorang menyesal dan mintak maaf.

Itu pun sebab diorang baru tersedar yang tindakan mereka tu hanya merugikan diri sendiri. Bukannya sebab diorang rasa bersalah.

Perkara ni bukan kali pertama berlaku sebenarnya. Dah banyak kali dah. Cuma diorang je yang tak nak mengakuinya.

Dulu, Si Mat Syabun Komunis Penipu tu pernah menyumpah seranah Si Ketua Penipu tu dengan gelaran Al - Juburi dan 'Kaki Punkoq'.

Tapi sekarang ni dah tak de dah. Semuanya dah ok walaupun Si Ketua Penipu tu masih lagi menjadi peliwat tegar seperti yang dikatakan oleh Si Karpal Whilchar.

Apa nak heran bila diorang buat benda - benda macam ni, ye tak. Dah menjadi kebiasaan diorang dah sebenarnya. Bukannya rakyat tak tahu!!! 

Jadi, tak payah la dia nak guna ayat - ayat yang susah orang nak faham. Mengaku salah je sudah la. Nak Poo...singh cerita apa lagi!!!
KUALA LUMPUR - Ketua publisiti pilihan raya DAP, Hew Kuan Yau hari ini memohon maaf atas kenyataannya yang menyinggung ramai pengamal media tetapi menyalahkan musuh politiknya atas "beberapa interpretasi yang diputarbelitkan" yang menjadi punca pertikaian.


Baru-baru ini, Hew membuat dakwaan yang menggambarkan "pertemuan disertai habuan antara wartawan tempatan dan BN (Barisan Nasional)" dalam laman sosialnya sehingga menimbulkan kontroversi dengan ramai yang berkata ia sama dengan melabelkan wartawan sebagai "pelacur".



"Compensated dating" (pertemuan disertai habuan) adalah satu terjemahan harfiah daripada perkataan Jepun "Enjo-kosai" yang bermakna tidak mempunyai kehormatan diri sebagai pertukaran untuk keuntungan kebendaan.



"Saya dengan ini secara terbuka memohon maaf secara ikhlas atas "analogi" yang saya keluarkan, yang menyinggung ramai pengamal media yang jujur.



"Saya tidak pernah berniat menimbulkan rasa malu kepada ramai di kalangan pengamal media yang jujur di Malaysia. Saya benar-benar kesal apabila kontroversi itu berkembang, ramai rakan-rakan saya dari media berasa kecewa dengan beberapa interpretasi yang diputarbelitkan yang dimainkan oleh musuh (musuh) saya," katanya dalam satu kenyataan yang dikeluarkan di sini.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. MANA MANA CALON DAP saya tak akan undi dari dulu sampai sekarang.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping