Isnin, Mac 26, 2012


Semut terbaca satu artikel baru - baru ni. Nampak gayanya, puak - puak Pakatan Pembangkang tu semakin kuat menabur fitnah. Nak pulak dikalangan PKR.

Dulu, dah kantoi memfitnah Perdana Menteri dengan isu berkaitan Majlis Pertunangan anak beliau di Hotel Shangri La. Sampai hari ni, Si Jambu Rafizi tu masih terdiam.

Kenapa dia diam? Bukan ke hari tu mulut dia macam cibai je masa buat pendedahan tersebut yang kononnya konfiden dia ada bukti kukuh? Sekarang, mana bukti dia?

Dah kantoi menipu dan menabur fitnah, tau pulak Si Jambu Rafizi tu ketar lutut. Terus masuk 'Peti Ais' sekejap sebab buat dakwaan tak de fakta.

Sekarang, diorang cuba pulak nak buat fitnah terhadap Datuk Seri Noh Omar dengan menggunakan gambar dibawah. Kononnya nak mencemarkan imej Datuk Seri.


Sekali, tindakan itu pun kantoi jugak apabila ada dikalangan Cybertrooper BN Selangor mendedahkan wanita tersebut ialah isteri kepada Datuk Seri.

Aik!!! Takkan la orang PKR ni sampai sanggup nak mempertikaikan pasal Datuk Seri Noh Omar menari dengan isteri dia kot? Apa, dah tak de benda lain ke dia nak jadikan modal?

Ikut mazhab mana kata menari dengan isteri ni HARAM disisi agama Islam? Mazhab Imam Mahdi Al - Anwarinas Al Juburi ke?

Kalau ikut mazhab tu mungkin la sebab dia memang mengharamkan pergaulan dengan isteri sendiri. Tu pasal la isteri dia pakai sarung tangan. 

Tapi kalau dengan isteri orang boleh, tak de masalah. Halal belaka bagi diorang. Jadi, sebab tu la Si Badrol tu selamba je buat sesi kaunseling dengan isteri orang dalam bilik hotel jam 3 pagi sambil pakai tuala!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping