Isnin, Mac 26, 2012


Alahai!!! Kesiannya la. Tapi apa boleh buat ye tak. Siapa suruh Si Imam Selipar tu cari pasal tak tentu arah ye tak? Sekarang, baru la beria - ia nak buat demo sebagainya.

Yang paling pelik sekali ialah alasan geng - geng JingGay 13 berkaitan dengan dakwaan yang menimpa Imam Selipar tu.

Kata diorang, isu utama dalam kes Imam tu ialah pasal penyelewengan, bukannya kes baling selipar kepada Hakim.

Kalau la isunya pasal penyelewengan, yang dia pergi baling selipar tu menda jadahnya!!! Dah tak de idea nak berbahas dengan hakim ke sampai terpaksa dia baling selipar? 

Kot dah tau tak de idea nak berbahas, lain kali jangan la banyak berbunyik!!! Jangan buat kerja yang bukan - bukan!!! Sekarang, terima je la hukumannya!!!
KUALA LUMPUR: Solidariti bagi menuntut pembebasan Hoslan Hussin, imam yang dijatuhkan hukuman penjara setahun gara-gara melemparkan seliparnya ke arah panel hakim petang tadi suram dan gagal mendapat sambutan.
Satu demonstrasi aman diadakan di hadapan masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta hanya  menyaksikan sekitar 60 orang hadir dengan simbolik mengangkat selipar dan kasut masing-masing.
Kumpulan  ini bergerak menuju ke Istana Negara jam 3 petang dan tiba setengah jam kemudian, untuk menyerahkan memorandum kepada Yang Dipertuan Agung, Sultan Abdul Halim Mu’adzam Shah.
Penyerahan memorandum itu bagi memohon Tuanku memberi pengampunan seterusnya membebaskan Hoslan yang kini meringkuk di penjara Kajang sejak dua minggu lalu.
Hoslan tentan penyelewengan
Turut hadir dalam demonstrasi ini termasuklah Naib Presiden PKR, N Surendran, Ketua Pemuda PAS Wilayah Persekutuan Kamaruzzaman Mohamad dan  peguam Latheefa Koya.

Penyelaras NGO Jingga 13, Fariz Musa yang mengetuai demonstrasi itu mendakwa tindakan membaling membaling kasut bukan isu utama sebaliknya perjuangan imam Hoslan untuk menentang penyelewengan wang wujud di masjid Kampung Pandan.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping