Sabtu, Mac 10, 2012


Ps: Sayangnya, Si Ketua Penipu tu tak macam ni. Biar pun dia kata pendedahan video seks yang dikaitkan dengan diri dia tu satu konspirasi, tapi tak de tindakan pun diambil.

Apa yang dia buat hanya setakat buat laporan Polis palsu dengan mengatakan dia tak kenal dengan orang yang mendedahkan video tersebut.


Kenapa dia tak ambik tindakan terhadap orang yang mendedahkan video tu? Kenapa dia tak nak saman Datuk Shazryl Eskay? Nampak sangat la dia takut dengan Kebenaran!!!

Macam mana nak jadi Perdana Menteri kalau maruah diri dan keluarga dia pun tak mampu dia nak pertahankan!!! Buat jahanam Negara boleh la!!!

Artis hiburan Indonesia, Syahrini telah report polis mengenai foto-foto gambar panas lucah bogelnya di laman web blog.
Sejak tersebarnya foto-foto panas lucah Syahrini di dalam internet, bekas rakan duet penyanyi dan komposer, Anang Hermansyah ini nampaknya masih belum bersedia untuk memberikan apa-apa kenyataan rasmi kepada pihak media.
Adakah benar foto-foto panasnya itu dicuri dan disebar orang yang tidak bertanggungjawab?

Sebaliknya, dia lebih senang untuk berdiam diri serta menyerahkan hal tersebut ke tangan pihak peguamnya, Warsito.

Kata Wirsito, setelah meneliti kesemua foto-foto yang telah tersebar di alam maya itu, akhirnya dia memutuskan untuk melaporkan hal tersebut kepada pihak berkuasa.

"Saya berharap dengan laporan yang dibuat ini, pihak berkuasa akan dapat membuat siasatan dengan segera untuk mencari pelaku yang telah menyebarkan kesemua foto tersebut.

"Malah, ini juga satu pengajaran buat kita semua. Walaupun negara kita ini dalah sebuah negara yang mengamalkan demokrasi, namun hak asasi manusia dan privasi manusia juga perlulah dihormati," katanya.

Jelas Warsito lagi, foto-foto yang telah tersebar untuk diambil oleh Syahrini, bukanlah untuk tatapan publik. Sebaliknya, ia merupakan koleksi peribadinya penyanyi jelita tersebut.

"Masalah ini tidaka kan tercetus sekiranya ia tidak didedahkan atau dipaparkan oleh pihak yang tertentu dengan tujuan-tujuan yang tidak bertanggungjawab.

"Sebab itulah, pihak kami memutuskan untuk membawa perkara ini kepada pihak berkuasa. Biar saja, undang-undang yang menentukannya. Masalah ini sebenarnya boleh berlaku kepada sesiapa saja. Namun, ianya tidak boleh dibiarkan begitu saja. Jika tindakan tegas tidak diambil, mungkin masalah seperti ini akan berterusan berlaku," katanya lagi. - Sumber
Categories:

2 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping