Sabtu, Mac 10, 2012


Kalau Semut kata Si Rafizi ni BODOH, nanti orang dari Pakatan Pembangkang tu marah pulak. Tapi memang itulah hakikatnya.

Kenyataan Si Rafizi Jambu ni memang jelas memperlihatkan keBODOHan diri dia sendiri. Dah la dia kantoi tabur fitnah, nak suruh orang tunjuk bukti pulak.

Kata dia, jawapan yang dikeluarkan oleh Pejabat Perdana Menteri berkaitan dengan perbelanjaan Majlis Pertunangan anak Perdana Menteri dah ok.

Cuma tinggal lagi, dia nak jugak bukti yang mengatakan bahawa majlis tersebut tidak menggunakan duit Kerajaan.
"Saya menyambut baik kenyataan rasmi yang pantas dikeluarkan oleh Pejabat Perdana Menteri menafikan bahawa perbelanjaan majlis pertunangan anak Datuk Seri Najib pada 17 Jun 2011 lalu dibiayai oleh wang rakyat melalui Pejabat Perdana Menteri, walaupun dokumen dari Hotel Shangri-la, yang mengendalikan majlis secara jelas menunjukkan semua urusan tempahan dan bayaran dibuat melalui Pejabat Perdana Menteri," kata Rafizi.
Eh! Ni siapa yang buat tuduhan ni? Bukan ke dia yang buat tuduhan tu dulu? Apa pasal pulak nak mintak orang lain pulak yang tunjukkan bukti.

Dah nampak sangat la yang tindakan dia sebelum ini memang satu fitnah yang sengaja dilemparkan terhadap Perdana Menteri sebab dia sendiri tak de bukti.

Kalau dah tak de bukti, itu bermakna dia buat cerita dan dakwaan yang bukan - bukan. Tapi nak buat macam mana ye tak. 

Menabur fitnah seumpama ini memang dah jadi makanan harian puak - puak Pakatan ni. Lagi pun diiorang bukan ada kerja lain!!!

Ps: Saranan Semut kepada YAB Perdana Menteri ialah supaya beliau atau Pejabat beliau mengambil tindakan saman terhadap Si Jambu Rafizi ni. Biar dia tau sikit padahnya menyebarkan fitnah!!! Baru Padan Muka Dia!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. ye lah si barua kat pejabat pm tu takkan nak ngaku kut.takkan pencuri nak ngaku mencuri walaupun ada bukti dari hotel tu pandailah di putar belitnya, kan ada apco,semut hitam dan media pmtg pauh

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping