Berita Pahang

Khamis, Mac 22, 2012


Itu satu soalan yang membuatkan semua orang tertanya - tanya. Kenapa Si Ketua Penipu tu terdesak sangat nak berdebat dengan PM?

Adakah ianya disebabkan konco - konco dia yang lain GAGAL memalukan Perdana Menteri dengan fitnah - futnah mereka membuatkan dia terpaksa bertindak sendiri?

Kalau sebelum ini, dia cukup takut nak berhadapan dengan Si Raja Tikus dalam satu forum yang dicadangkan oleh Wikileaks.

Tapi, disebabkan dia kantoi kerana mendesak pihak Wikileaks mengalihkan Si Raja Tikus tu sebelum ini, dia mula mengarahkan pihak PKR untuk memperbetulkannya.

Maka, sebab itulah kita dengar kenyataan dari pejabat PKR Pusat menafikan perkara tersebut semata - mata untuk tutup kelemahan diri dia sendiri.

Dan sebab itu jugaklah Si Katak Besar Jui Ming pun turut mengeluarkan kenyataan bahawa Si Raja Tikus tu bukan setaraf dengan Si Ketua Penipu tu. Satu alasan yang tak munasabah!!!

Sekarang, secara tiba - tiba, Si Ketua Penipu tu 'bersetuju' untuk berhadapan dengan Si Raja Tikus sekiranya debat itu turut disertai oleh Perdana Menteri.

Tinggal lagi, debat tu tak perlu dibuat secara 'Live'. Cukup sekadar melalui sidang video sahaja kata Si Ketua Penipu tu. Kenapa nak buat sidang video je?

Dia takut ke nak berada diatas pentas yang sama dengan Si Raja Tikus tu? Sebab kenapa dia nak buat sidang video tu mudah. Kalau dia tak dapat jawap soalan, senang dia nak bagi alasan.

Alasan dia nanti dia akan kata yang talian tak berapa jelas serta sebagainya. Siapa tau apa alasan yang akan dia keluarkan nanti. Maklum la, dia kan Ketua Penipu. Jadi menipu je la kerja dia pun!!!
SHAH ALAM – Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini berkata, beliau bersetuju untuk berdebat dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan pengendali blog Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin.



Menurutnya, pengasas Wikileaks, Julian Assange menyatakan bersetuju untuk menganjurkan debat tersebut.

"Saya telah menyatakan persetujuan kepada beliau, kini terpulang kepada Perdana Menteri dan Raja Petra sama ada mereka bersetuju ataupun tidak.

"Ia boleh diadakan di mana-mana saja secara sidang video tanpa bertemu antara satu sama lain, saya menyerahkan kepada mereka bila perlu diadakan. Saya sentiasa bersedia," katanya.
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. CJM sikatak lompat PKR kata RPK tak setaraf dgn dia, tapi kalau DS Najib ada sama, RPK dah jadi setaraf dgn dia ke?

    RPK memanglah tak setaraf dgn dia, boleh terima alasan Anwar sebab RPK belum pernah keluarkan video porno kot?

    BalasPadam
  2. Bukan Anuar yang perlu berdabat dengan Najib tapi Wan Azizah sebab dia Presiden PKR.Anuar cuma penasihat sahaja.

    BalasPadam
  3. Sbb anwar ade muslihat yg tersendiri,sbb tu dia x nk berdebat secara live,lg pun dia mmg kaki kelentong yg terkenal.

    BalasPadam
  4. merbah desa sgt30 Mei 2012 11:46 PTG

    lagi banyak debat lagi banyak bohong.bercakap aje tapi tak buat apa apa.dari itu jangan layan dengan anwar ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping