Khamis, Mac 22, 2012


Sudah beberapa kali Semut ulang mengenai perkara ini. Si Ketua Penipu tu memang tak boleh nak menandingi selebriti seperti Yuna Zarai ni.

Apa yang dilakukan oleh artis dan penulis lagu ini boleh dikira lebih besar jasanya jika nak dibandingkan dengan Si Ketua Penipu tu sendiri.

Baru bertapak dalam bidang musik beberapa tahun, nama Yuna ni dah mula dikenali dan dihargai oleh orang ramai. Bukan sahaja di Malaysia, malah di peringkat Antarabangsa.

Sekarang, Si Yuna ni dijadikan Duta bagi jenama Samsung Galaxy Note. Hari tu dia dah jadi Duta untuk kamera jenama Canon.

Berbeza sangat dengan Si Ketua Penipu tu. Apa yang dia dah buat selama hari ini hanyalah memalukan diri dia sendiri kepada rakyat dunia.

Apa yang dia boleh banggakan ialah jumlah penipuan demi penipuan yang telah dilakukan oleh dia kepada dunia. Kalau la itu pun dia nak bangga jugak. Sebab dia jelas dah tak ada benda lain yang mampu dilakukan selain dari menipu je kerjanya!!!
KUALA LUMPUR: Penyanyi dan komposer, Yunalis Zarai, atau Yuna kini dilantik duta produk Samsung Galaxy Note. 
Pengumuman dilakukan Ketua Telefon Mudah Alih Samsung Malaysia, Lee Jui Siang. 
Malah, video klip lagu baru Yuna, Sparkle menjalani penggambaran sepenuhnya menggunakan Galaxy Note. Ia dinamakan Projek Sparkle.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping