Sabtu, Mac 24, 2012


Wakakaka!!! Lagi satu lawak antarabangsa yang dilakukan oleh Timbalan Presiden PKR ni memang membuatkan kita pecah perut!!!

Semalam, dia berapi - rapi membuat tuduhan mengatakan yang Datuk Dr. Hassan Ali telah menyalah-gunakan dana Kerajaan Negeri Selangor.

Malah dia siap menyindir lagi ADUN Barisan Nasional kerana cuba mempertahankan Hassan Ali. Tinggal lagi, dia tak sedar yang dia dah malukan diri dia sendiri.

Dia buat tuduhan terhadap Datuk Dr. Hassan Ali tu dibelakang. Kenapa dia tak buat depan - depan? Tambahan pulak, dakwaan dia tu hanya memalukan kerajaan sedia ada.

Kenapa baru sekarang ADUN Bukit Antarabangsa tu nak membangkitkan soal tersebut? Kenapa pulak sebelum ni, dia diamkan diri?

Jelas. Bila dia kena balun dengan pemimpin BN semalam, baru dia terkedu dan tak terjawab soalan tersebut. Sebaliknya, dia hanya menyindir mereka sahaja.

Hari ini, bukan ADUN Barisan tu yang telah memalukan dia. Sebaliknya Menteri Besar Badut tu pulak yang buat pendedahan berikut.

Kata Khalid Gagap, kos ubahsuai pejabat yang dilakukan oleh Bekas Exco Hal Ehwal Agama dan Adat Istiadat Melayu tu telah mengikut tatacara yang ditetapkan!!!

Tak ke songeh muka Azmin bila dia dengar kenyataan tu keluar dari mulut Si Khalid Gagap sendiri!!! Mana dia nak letak muka oi!!! Buat tuduhan dah la tak de bukti. Main fitnah je sesuka hati!!! Last - last, KANTOI!!! Wakakaka!!!!
KUALA LANGAT – Kerajaan Negeri tidak akan mengambil tindakan terhadap Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Gombak Setia, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali yang dituduh boros menggunakan peruntukan kerajaan untuk mengubahsuai pejabatnya ketika menjawat jawatan sebagai Exco Kerajaan Negeri.
Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata, peruntukan hampir RM300,000 itu mengikut tatacara yang ditetapkan Perbendaharaan.
Bagaimanapun menurut beliau, sesiapa pun boleh mempersoalkan sama ada nilai berkenaan tinggi atau rendah.
“Saya rasa tidak ada sebab (ambil tindakan terhadap) perbelanjaan itu kerana mengikut tatacara Perbendaharaan. Kalau saudara tengok, boleh jadi dia (Azmin Ali) hendak banding pejabat Menteri Besar yang  tidak diubahsuai (pejabat), tetapi pejabat Hasan adalah pejabat baru,” kata beliau kepada pemberita di sini, hari ini.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Biarkan puok puok pembangang rakyat berbalah sesama mereka hasil drpd tindakan bangang mereka sendiri... semoga mereka semakin bangang..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping