Berita Pahang

Sabtu, Mac 24, 2012

Tulisa Contostavlos
Ini satu perkara yang tak mungkin dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu walaupun dia ada skandal yang sama seperti ini. Mati hidup semula pun belum tentu dia akan buat.

Dah setahun berlalu sejak isu video seks dia dengan Chinadoll dibangkit oleh Datuk Shazryl Eskay. Tapi, sampai hari ini, tidak ada tindakan yang diambil.

Walaupun 2 orang pakar dari Amerika telah mengesahkan bahawa orang dalam video tu ialah Si Ketua Penipu tu sendiri, tapi dia tetap juga diam membisu.

Kenapa dia tak ambik tindakan saman terhadap Datuk Eskay sedangkan isu itu jelas menjejaskan maruah serta imej dia sendiri?

Kenapa dia tak tampil dengan pakar dia sendiri yang mampu menafikan dakwaan dari dua orang pakar Amerika tu sebelum ini?

Maka, memang patut sangat la Si Ketua Penipu tu berasa malu dengan tindakan artis luar Negara ni. Dia sedia mengaku dan mengambil tindakan. Bukan macam Si Ketua Penipu tu!!!

Nampak sangat yang Si Ketua Penipu tu memang jenis manusia yang takut dengan Kebenaran. Nak jaga maruah diri dan keluarga sendiri pun dia tak mampu, macam mana dia nak jaga maruah Negara!!! Itu pun orang tak mampu fikir jugak ke!!!
Tulisa Contostavlos mengaku bahawa gadis dia dalam video seks yang sedang hanngat diperkatakan ketika ini. Video seks Tulisa Contostavlos sedang hangat beredar di laman laman sosial di internet ketika ini. Pengakuan
dibuat melalui rakaman video khas di YouTube dan penjelasan mengenai video seks Tulisa Contostavlos telah dijawab oleh beliau sendiri. Sebelum ini, Tulisa yang merupakan seorang penyanyi, penulis lagu, pelakon dan juri X-Factor  pernah menafikan dia adalah gadis dalam video tersebut tetapi akhirnya mengambil keputusan berterus terang melalui video yang diupload di Youtube.
Tulisa Contostavlos berkata penyebaran video seks itu di internet tersebut dibuat oleh bekas teman lelaki Tulisa Contostavlos yang dikenali sebagai Ultra (Justin Edwards ). Tulisa Contostavlos berkata dia tidak terkejut dengan penyebaran video tersebut sebab sebelum ini, dia pernah diberi amaran bahawa teman lelakinya cuba menggunakan video tersebut untuk mengambil kesempatan atas dirinya. Walaubagaimanapun perkara tersebut dinafikan oleh bekas teman lelakinya.
skandal video seks Tulisa pengacara penyanyi pelakon juri x-factor
Tulisa Contostavlos dan bekas teman lelaki, Ultra
Juri X-Factor Tulisa Contostavlos telahpun meminta bantuan peguam untuk melarang penyebaran rakan video seks tersebut dalam apa cara sekalipun. Sementara itu, bekas pengkritik rancangan realiti terkenal American Idol, Simon Cowell mengatakan sokongan kepada Tulisa berhubung insiden video seks Tulisa Contostavlos dan berkata Tulisa akan kembali ke rancangan X-Factor.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping