Khamis, Mac 01, 2012

"Apa kita nak buat Bos? Semua sudah kena tindakan mahkamah???"

Dalam laporan terkini yang disiarkan oleh media hari ini telah membuatkan Si Ketua Penipu tu dan juga Si Ambiga bertambah meroyan.

Laporan pertama ialah apabila pihak mahkamah menolak permohonan penganjur Seksualiti Merdeka untuk mengistiharkan pengharaman program itu.
KUALA LUMPUR 1 Mac - Mahkamah Tinggi (Bahagian Rayuan dan Kuasa-Kuasa Khas) di sini hari ini menolak permohonan penganjur program Seksualiti Merdeka 2011 untuk mendapatkan kebenaran bagi mengisytiharkan keputusan Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar berhubung pengharaman program itu, sebagai batal dan tidak sah.
Satu lagi laporan ialah mengenai keputusan pihak mahkamah mengarahkan Si Mat Syabun, Tian Chuak serta Gobalakrishnan untuk membela diri.
KUALA LUMPUR 1 Mac - Mahkamah Tinggi di sini hari ini memerintahkan 16 individu termasuk tiga ahli politik untuk membela diri atas pertuduhan terlibat dalam perhimpunan haram anjuran Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih), di ibu negara lima tahun lalu.
Hakim Datuk Ghazali Cha memutuskan demikian selepas membenarkan rayuan pihak pendakwaan terhadap keputusan mahkamah sesyen di sini yang melepas dan membebaskan mereka daripada tuduhan tersebut pada 19 November 2010.
Tiga ahli politik berkenaan ialah Ahli Parlimen Batu, Tian Chua; Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu dan Ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrishnan.
Dalam kedua - dua laporan tersebut, tak de siapa boleh salahkan pihak lain sebab semuanya adalah hasil daripada keBODOHan mereka sendiri.

Yang rakyat nak ialah pemimpin yang memperjuangkan hak mereka. Bukannya pemimpin yang setakat suka buat kecoh tak tentu arah!!!

Jauh sekali diorang nak pilih pemimpin yang menyokong penganjuran program Hubungan Seks Bebas seperti Seksualiti Merdeka tu. Pilih pemimpin amcam tu buat mengabihkan masa je sebenarnya!!! Bukannya menguntungkan rakyat!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Salam Seperjuangan. Mohon ehsan sisipan links blog sahabat di dalam blog saudara.

    http://assassincyber.blogspot.com

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping