Khamis, Mac 01, 2012


Ini satu lagi perkembangan menarik yang berkaitan dengan kes khalwat Si Badrol tu. Katanya Si Badrol tu kantoi lagi.

Mungkin dakwaan yang dia buat sebelum ini, iaitu dengan menyatakan bahawa pembantu khas dia di Kuala Lumpur diugut dan disogok memang benar.

Soalnya, pembantu dia di Kuala Lumpur, apa jadah pulak orang nak bagi rasuah supaya jadi saksi untuk memburuk - burukkan imej dia?

Rupanya yang bagi rasuah tu bukan orang lain. Dikalangan mereka jugak sebenarnya. Katanya, individu tersebut juga orang PKR.

Malah saksi yang terlibat dalam kes itu juga turut ditawar dengan wang habuan berjumlah RM3ribu seorang.

Bayangkan la. Nak tutup mulut pasal perlakuan buruk pemimpin mereka, sanggup pulak nak dibayar dengan duit. Dah buat salah tu mengaku je la. Nak tutup menda lagi?

Inilah balasan Allah S.W.T kepada orang yang suka maki hamun orang lain dengan mengutuk dan membuat fitnah yang bukan - bukan. Cuba la nak tutup macam mana sekali pun, Allah jua Yang Maha Adil. Tapi itu pun Si Badrol ni tak tau!!!
Seperti yang dilaporkan sebelum ini,pada malam Ostad Badrul ditangkap berkhalwat bersama isteri orang berlaku cubaan untuk merasuah agar ditutup dari pengetahuan umum.

Menurut sumber dalang yang terlibat bersekongkol menghalalkan ngentot isteri orang adalah Radin Shamsul Kamar, Setiusaha Pengelola PKR.





Radin Syamsul Kamar dihubungi oleh pihak hotel untuk memaklumkan kejadian tersebut memandangkan beliau yang berurusan dengan pihak hotel untuk program retreat PKR di Swiss Inn.



Pegawai yang bertugas ditawarkan RM3 ribu untuk menutup mulut agar berita penangkapan khalwat Badrol Amin tidak tersebar.Demi selamatkan PKR,mereka sanggup menghalalkan yang haram,sudahlah berdosa dan haram berkhalwat ditambah pula dengan cubaan rasuah. - Sumber
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Alahai 3ribu je ingat 3juta. .mulut tempayan leh tutup mulut manusia 3ribu jerr.

    BalasPadam
  2. Apa dah jadi?
    Elok jadi ostad nak jadi kaunselor rumah tangga pulak.
    Lepas tu nak jadi perasuah pulak..
    Ha ha ha ha!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping