Khamis, Mac 22, 2012


Kalau sebelum ni, kita kecoh dengan isu pasal orang bukan Islam masuk ke dalam kawasan Masjid yang telah berlaku dalam tahun lepas. 

Walaupun wakil rakyat berkenaan memakai pakaian 'sopan' tapi ianya tetap melanggar kesucian tempat ibadah tersebut.

Korang fikir la sendiri. Nak masuk pejabat agama pun diwajibkan berpakaian menutup aurat, inikan pulak nak masuk ke kawasan Masjid atau pun ke surau.

Mustahil kalau perkara ni tak diketahui oleh mana - mana orang yang bukan Islam. Jauh sekali kalau kita nak kata orang Islam pun tak tau perkara ni.

Jadi, menda jadahnya Si Nurul Izzah ni bawak pemberita dengan memakai seluar pendek ni kedalam kawasan surau? Takkan la dia tak tau tentang perkara ni?


Tapi, sebenarnya, tak pelik kalau Si Nurul Izzah ni buat benda macam ni. Dah didikan dari Papa dia macam tu, nak buat macam mana. Papa dia kan Pelopor Islam Liberal dalam Malaysia. Jadi, dengan dia - dia sekali dah mula terjebak!!!
Lihat gambar di atas. Gambar ini diambil pada hari Ahad, 18 Mac di Madrasah Itifiqah AdDiniah Rumah Pangsa 4 Tingkat Kg Kerinchi, Lembah Pantai.


Lihat lah betapa tidak hormatnya orang kafir hari ini kepada orang Islam, sehingga dengan bangsat nya memakai KASUT dan SELUAR PENDEK di dalam surau!

Siapa yang benarkan mereka masuk ke surau begini? Siapa dalangnya?



Rupa-rupanya Nurul Izzah lah yang jadi dalang! Membawa masuk orang luar ke Kerinchi dan melanggar batas agama.

Hebat Nurul Izzah! Nampaknya semakin berjaya cita-cita anda untuk meliberalkan Islam.

Nurul, kalau nak undi pun, kalau nak hentam Raja Nong Chik pun, tak payah lah jual agama sampai begini sekali!

Pakcik Pakatan Rakyat kat belakang tu tak tegur ke? Oh lupa, Pakatan Rakyat dah jadi liberal agama sekarang, kat dalam Surau pun boleh pakai kasut dan seluar pendek macam masuk gereja. Tahniah Nurul Izzah! - Sumber
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. saudara jangan lupa,islam kat Malaysia banyak jenis.(1)Muslim (2)Taslim.YG no 2 tu solat dia pakai upah saja tak apa kalu tak solat>mazhab Hj Ahmad Matahari/////=

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping