Jumaat, Mac 30, 2012


Pergh!!! Hebat sungguh Si Pembela Felda sorang ni rupanya ye. Tinggi aura dia jika nak dibandingkan dengan Datuk Ahmad Maslan.

Selama hari ini, dia beria - ia benar menghasut warga Felda agar menyebelahi dia dalam perjuangan demi kepentingan diri dia sendiri.

Selama hari ni pun, tak de apa jugak yang dia buat untuk membantu warga Felda dan Genereasi Kedua selain dari menabur fitnah dan tipu helah semata - mata.

Dalam usaha terbaru Si Mazlan Aliman ni ialah dengan membawa tandatangan 10ribu warga Felda yang bantah FGVH. Itu pun entah ye ke tidak tanda tangan tu dibuat warga Felda.

Siapa tahu ye tak. Tak de pulak orang yang nampak borang tu untuk ditanda tanganinya. Jadi, macam mana dia boleh kata yang 10ribu orang tanda tangan?

Isu tu sama la dengan isu yang berkaitan dengan pengundi yang didakwa mengundi sebanyak dua kali dalam Pilihan Raya. 

Diorang setakat buat dakwaan je. Bila suruh tunjuk bukti, tak de la pulak!!! Setakat cakap je buat apa!!! Jadi, tak heran la kalau Si Mazlan tu pun boleh sembang kata dia ada tanda tangan 10ribu orang. Semua orang pun boleh buat macam tu!!!

Ini adalah gambar di hadapan rumah Mazlan Aliman pada pukul 10.15 malam tadi. Mazlan Aliman buat ceramah dengan menampilkan Lef. Kol. (B) Nazari, Mazlan sendiri dan YB Ng Suee Lim. Ceramahnya berkisar kepada Menteri Besar DAP.


Ada orang ke tiada orang, melalak tetap melalak. Itu keseronokan mereka walaupun yang mendengar tu setakat tiang bendera Tadika PASTI dan tikar kosong. Nak kesian, dah tak terkesiankan lagi. Ketika DS Najib bersiap nak berkarnival dengan warga peneroka Felda dengan Karnival IKTIRAF di Kuala Lumpur, Mazlan Aliman yang kononnya gah, tidak di iktiraf di halaman rumahnya sendiri.

Kengkadang pelik juga aku, bagaimana orang luar boleh terpengaruh dengan Mazlan Aliman, sedangkan dipersekitaran kampungnya sendiri dia tidak mendapat sambutan? Walhal kalau dicampurkan penduduk Felda Bukit Ramun, Felda Bukit Besar, Felda Pasir Raja dan Felda Sungai Sayong, aku rasa hampir mencecah empat ribu orang dewasa, mungkin lebih.

Patutle esok Mazlan hanya berani bawak tandatangan aje untuk diajukan kepada PM. Mungkin kalau bawak orang, nak cari 100 pun susah apatah lagi 10,000. Silap-silap tandatangan tersebut pun bukannya genuine, upah orang tandatangan sampai satu orang tandatangan dua tiga ratus kali! - Sumber
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping