Khamis, Mac 01, 2012


Wah!!! Dunia hacker sekarang pun dah ada kategori pulak ye. Macam - macam rupa kita boleh tengok. Dibawah ni merupakan yang paling seksi. Tengok gambar dia pun dah tau.

Tapi, nasib baik la Si Kritina ni bukan isteri orang. Kalau tidak, boleh jugak Ostad Badrol bagi kaunseling kat dia dengan mengatakan ianya tak baik untuk buat kerja macam tu.

Maklum la, dia kan suka 'hijack' isteri orang. Buat kaunseling pulak dalam bilik hotel sendiri. Pukul 2 pagi pulak tu. Itu pun dia masih tak nak mengaku jugak? Macam sial!!!

Ia adalah seorang mahasiswi di New York University. Kristina sempat populer karena keberhasilannya membobol jutaan dolar dari beberapa bank di Inggris dan Amerika Serikat.

Bersama dengan 9 orang lainnya, Kristina menyedot uang dari ribuan akun bank sebelum akhirnya tertangkap pada November 2010. Hacker cantik ini menggunakan virus Zeus Trojan Horse untuk menyerang akun-akun tersebut. Banyak orang sepakat bahwa ia merupakan salah satu hacker terseksi yang pernah ada.
Categories:

2 ulasan:

  1. si acid burn dalam movie Hackers lagi seksi, hehe..

    BalasPadam
  2. Aku seksi tak pon kecoh2...ape hal ni!!! lawak la korang ni...adoi...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping