Selasa, April 03, 2012


Semalam, dalam satu sidang ringkas, seramai 20 orang wakil daripada pelbagai bangsa dan agama telah bersetuju untuk terus menyokong kepimpinan MB Pahang.


Malah, mereka juga turut menyarankan agar mana - mana pertubuhan yang turut setuju dengan pendirian mereka agar tampil menyertai gabungan tersebut.


Gabungan tersebut jugak bakal mengadakan jejak diseluruh Negeri Pahang supaya dapat merealisasikan hasrat dan matlamat mereka.


Mereka juga turut menyelar tindakan beberapa pihak yang sebelum ini mempertikaikan kepimpinan MB Pahang diatas pelbagai dakwaan.


Menurut mereka, jika benar dakwaan - dakwaan tersebut, maka adalah lebih baik pihak berkenaan melaporkannya kepada pihak berkuasa seperti SPRM dan pihak Polis.


Langkah itu, kata mereka, adalah lebih baik dan bermanfaat daripada menelefon talian yang telah disediakan oleh pihak yang jelas tidak bertanggungjawab sebelum ini.


Selain itu, mereka juga turut mendesak agar jawatan Anuwar Si Ketua Penipu selaku Ketua Pembangkang dilucutkan kerana telah banyak berlakunya salahguna kuasa.


Ianya termasuk perlakuan tidak bermoral yang sering dikaitkan dengannya termasuk melanggan Chinadoll dan meliwat Bekas Pembantu Peribadinya sendiri.


Gabungan itu juga turut menyatakan bahawa Si Ketua Penipu tu turut mengendahkan kepentingan rakyat dan hanya memperjuangkan Keadilan bagi dirinya sahaja.


Tambahan pula, mereka turut mendakwa bahawa Si Ketua Penipu itu juga mudah marah dan sering memaki hamun pihak pemberita dengan pelbagai nama buruk seperti Pencacai.


Bagi mereka, tidak kira siapa pun yang bakal memerintah, namun Si Ketua Penipu itu tidak wajar dijadikan pemimpin dan memang WAJIB bersara.

Atas dasar itu, mereka berharap lebih ramai pertubuhan bukan Kerajaan, Parti Politik dan individu menyertai gabungan mereka agar dapat meneruskan pembangunan Negeri Pahang yang tercinta ini dimasa akan datang!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. salam blogger..
    saya ingin memohon jasa baik Semut Hitam untuk memautkan blog saya.

    lamanizzs.blogspot.com

    kepada blog Semut Hitam.. semoga kerjasama kita akan membuahkan hasil sempena PRU13 nanti.. tq

    BalasPadam
  2. Kepimpinan yg baik harus disokong.

    FLAT 4 TINGKAT KERINCHI - SIAPA YANG TERTINDAS? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping