Selasa, April 03, 2012


Korang lihat sendiri bagai mana Si Ketua Penipu tu melempang muka PAS dalam isu berkaitan dengan Gelaja Murtad yang berlaku ketika ini.

Dia sedar yang PAS selama ini sering mendabik dada mengatakan mereka tidak pernah mengabaikan tanggungjawab membentanras Gelaja Murtad.

Tapi, dia tetap juga mengatakan yang tindakan tersebut sengaja dibangkitkan untuk menanam kebencian umat Islam terhadap Agama Kristian.

Kata Si Ketua Penipu tu, Pakatan Pembangkang mengecam tindakan dalam melahirkan rasa takut terhadap agama Kristian.

Habis, selama ini siapa yang sering membanteras Gejala Murtad yang berlaku didalam Malaysia kalau bukan PAS? Kan PAS kata mereka sering menjadi juara dalam isu ini?

Malah sebelum ini, dalam kes Nor Aishah Abu Bakar yang masuk Kristian, siapa yang buat perhimpunan di hadapan Mahkamah Persekutuan jika bukan orang PAS sendiri?

Jadi, adakah Si Ketua Penipu tu jugak turut mengecam tindakan yang telah dilakukan oleh PAS selama hari ini? kan tak pasal - pasal je PAS kena lempang dengan Si Ketua Penipu tu.

Si Ketua Penipu tu juga turut menjelaskan bahawa parti yang kononnya memperjuangkan Islam itu juga telah GAGAL memartabatkan Islam di Malaysia sehingga hari ini.


Selama hari ini, PAS sering mengatakan yang hanya mereka sahajalah yang memperjuangkan Agama Islam di Malaysia dan menidakkan usaha UMNO dalam isu tersebut.

Dan PAS juga sering mengkafirkan UMNO kerana bersekongkol dengan masyarakat bukan Islam selama hari ini. 

Soalnya, adakah benar mereka telah berjaya memartabatkan Islam secara keseluruhannya dan terus memelihara kesucian agama Islam dari dicemari anasir asing?

Jelas Si Ketua Penipu tu jugak yang menidakkannya. Nampak sangat usaha dia untuk memburuk - burukkan UMNO hanya sindiran kepada PAS secara tidak lansung.

Soalannya: Parti mana yang ada nama Islam didalamnya? PAS. Parti mana yang kecam UMNO sebagai Assobiyah kerana memperjuangkan bangsa dan mengenepikan agama? PAS. 

Parti mana yang kata UMNO tidak ikut hukum Islam? PAS. Jadi, siapa dia yang memperjuangkan agama Islam ni kalau bukan PAS? 

Macam mana diorang nak salahkan UMNO pulak kalau dah semua yang berkaitan dengan agama Islam PAS yang buat? Tak masuk akal lansung!!!

Tapi, adakah pemimpin PAS sedar akan perkara ini? Dah tentu diorang tak sedar sebab mereka telah enak dibuai mimpi kuasa di Putrajaya. Sebab tu la mereka sanggup menghalalkan apa sahaja!!! Malah akidah Umat Islam pun sanggup digadaikannya!!!
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. Gadai agama demi kuasa. Gugurkan perjuangan Negara Islam. Peduli apa murtad!

    SAMSENG PAKATAN HAPRAK BUAT KECOH DI FLAT 4 TINGKAT KERINCHI. Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. boleh paham ke ahlul bahlol PAS ngan penerangan tuan blogger ni???
    kan mereka semua ni bahlol bahlol belaka...???

    BalasPadam
  3. ini adalah isu murtad dalam negeri selangor[pkr].exco pas tak ramai dalam negeri selangor sebab kerusi pas tak banyak dalam negeri ini.gaji dia kerajaan selangor[pkr] yang bayar.bukan pas yang bayar.jadi dia terpaksa ikut arahan kerajaan negeri ini.jika tidak kena tindakan tatatertib pulak.dalam parti pkr ada berbagai bangsa dan berbagai ugama.dia juga berhak bersuara kalau dia rasa tindakan exco pas ini tak kena dengan selera mereka.MBnya terpaksa ikut cakap dia.dap pon ada exco dalam negeri selangor dia pon berhak bersuara tentang perkara ini.jadi exco pas ini terpaksalah berdiam diri tak bolih buat apa apa.jadi jika orang melayu nak murtad ke nak berjudi ke nak mabuk ke apa ke lantaklah janji cukup bulan dapat gaji sudah.sebab tulah murtad maksiat menjadi jadi diselangor.inilah dato hasan ali tak terima.kalau dibiarkan nanti takut takut negeri selangor jadi pusat murtad malaysia.selisih malaikat 44.

    BalasPadam
  4. Lg lama dia hidup lg teruk Islam dicaci dan dihina....Dgn membela puak2 Kristian ni akan menyebabkan mereka bertambah berani utk terus memurtad umat Islam di sini..

    Ya Allah ya Tuhanku, engkaulah yg Maha Mengetahui. Cabutlah nyawa Anwar Ibrahim ini kerana makin lama Islam makin terhimpit oleh keinginan dia ingin menjadi Perdana Menteri dgn membelakang Mu Ya Allah...Amiiin Ya Rabbalalamin

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. alaaa... macam pakcik/makcik aku kat Melewar cakap lah... dorang nak minum arak ke, nak berzina ke, nak murtad ke... lantak lah.. sebab dorang kurang iman. Kalau org yg kuat iman, xkan buat mende2 tu semua... lagi pun, susah nak nak jaga sebab kita ramai yang berbagai bangsa dan ugama. Kena jaga hati semua orang. itulah kata-kata pakcik dan bini dia (kira cam org kuat PAS juga lah)... Aku pun mula konpius, Ustaz Azhar Idrus kata kena perjuangkan Islam, tapi orang pangkat2 PAS kata susah... maknanya ikut politik PAS ni... perjuangkan Islam tu sebagai nak dapatkan sokongan org Islam jer ke? Kesian Ustaz2 PAS dan penyokong2 yg ikhlas.. tp bapak2 politik PAS semua nya karuttttttt.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping