Isnin, April 09, 2012


Ish!!! Tak habis - habis lagi ke Si Nurul Izzah ni buat hal? Tak serik - serik jugak ke dia kena halau dek penduduk dikawasan Flat 4 Tingkat Kampung Kerinchi tu?

Apa lagi yang dia nak pertikaikan? Apa lagi tipu daya yang nak dibuat terhadap rakyat dikawasan tu? Masih tak cukup lagi ke dia menyeksa hidup mereka selama 3 tahun ni?

Sudah - sudah la tu. Tak payah la nak buang masa buat benda yang bukan - bukan. Ke dia pun nak dapat hadiah percuma macam yang Si Mahasewel tu dapat baru dia nak sedar?

Kalau dilempang dek penduduk tu karang, tak ke sia - sia je? Bak kata kawan Semut, kang Malu dapat, sakit pun dapat!!! Masa tu, Baru Padan Muka Dia!!!
AKK? - Setelah gagal menghalang kemajuan yang didahagakan oleh 433 keluarga yang menghuni Flat 4 Tingkat Kerinchi, Nurul Izzah masih lagi cuba menegakkan benang basah dengan memberi pelbagai alasan palsu. Apa dalihnya yang terkini?
Nurul Izzah ‏ @n_izzahSebelum persetankan sesiapa, istighfar, rujuk kpd penduduk yg bersama kami. Mrk sedia utk pindah, tp PPR blm tsedia
Ye ke rumah PPR belum siap lagi Nurul? Mari kita lihat kronologi proses pengosongan yang berlaku.

Sehingga 29 Mac, itulah status penempatan semula penduduk berkenaan.

Kalau ikut keputusan Mahkamah, lepas dapat pampasan RM73,000, sepatutnya Kerajaan tak payah beri mereka apa-apa, tapi Kerajaan BN ni prihatin, kita beri juga peluang untuk mereka berpindah ke penempatan sementara.

Notis diberi pada 14 Mac, jadi mereka tak boleh bagi alasan tak cukup masa nak pindah.

Tapi bila sampai 1 April, lain pula jadinya.

Dek kerana hasutan Nurul Izzah, 19 daripada 20 penduduk yang telah terima tawaran menolak  peluang untuk berpindah ke rumah PPR. Hanya seorang sahaja yang akur. Baki 15 orang yang belum pulangkan surat tawaran langsung tak balas surat.

Itulah sebab, kalau korang perasan, selama ni aku cuma sebut pasal 34 orang yang enggan berpindah kerana 1 orang telah terima tawaran penempatan. Jadi, 35 – 1 = 34 penduduk yang masih termakan hasutan Nurul Izzah.

Rumah pula sudah mula disediakan dari 10 Mac, jadi kalau mereka nak pindah, memang boleh sangat.

Sekarang ni Nurul tiba-tiba nak berdalih kononnya rumah tak siap lagi, tu sebab mereka tak berpindah! Pigirahh Nurul!!

Rumah dah lama siap, tapi penduduk yang tolak tawaran, tu sebab tak pindah-pindah!!

Kau ni memang betul layak diberi gelaran Puteri BSF ( Bangkang, Spin, Fitnah), sebab itu je yang kau tahu buat!!
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. Keluarga puaka yg menguasai sebuah parti yg dikuasai pula oleh sebuah parti cina yg altra kiasu

    BalasPadam
  2. ni la jalang yg akan merosakkan minda org melayu yg bengap dan suka dibengapkan...

    thanx bn/umno sebab keprihatinan terhadap rakyat yg jahil dan bangang...

    lain kali tak yah amik tau la kat org yg sentiasa bangang dan suka memberontak...

    pejuang hamas...

    BalasPadam
  3. NIKAH DIA DENGAN SUAMI SAH TAK? suruh suami dia buat semakan....... sebab bapak mertua dia di tuduh PELIWAT, peliwat ada gulungan F>>>... yang hilang hak menjadi WALI

    BalasPadam
  4. Pemimpin yg mcm ni hanya hadir utk political mileage aje....sekiranya berlaku perkara buruk hari tu...sudah tentu UMNO yg d persalahkan...Binawe punya pemimpin

    BalasPadam
  5. senang saja,.. PRU nanti tolak dia, keluarga di terutama BABI tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping