Selasa, April 03, 2012


Ps: Kita kena ingat!!! Orang yang kata Si Ketua Penipu tu meliwat bukan dari kalangan orang luar. Jauh sekali dari kalangan pemimpin BN sendiri.

Tapi yang kata Si Ketua Penipu merangkap Papa Kesayangan Si Nurul Izzah ni meliwat ialah Si Karpal Whichar, Ketua Peguam Bela Si Ketua Penipu tu sendiri.

Kenyataan tu telah dibuat didalam mahkamah, dihadapan Hakim, Peguam Pendakwa dan ahli keluarga Si Ketua Penipu tu sendiri.

Jadi, disebabkan kenyataan yang dibuat oleh Si Karpal Whilchar itulah yang mengakibatkan Si Nurul Izzah ni juga turut menyokong kenyataan Papa dia.

Mungkin nak 'cover line' punya pasal, terpaksa la dia kritik undang - undang Islam yang berkaitan dengan isu hukum Liwat dan zina.

Ini kerana dalam hukum Islam, tak kira sama ada liwat tu dilakukan secara paksa atau secara suka rela, kedua - duanya pasti akan dikenakan hukuma sebat!!! Maka mungkin sebab itulah dia kata hukum tersebut kuno!!! Takut Papa dia kena sebat la tu kot!!!
Sebelum ini dalam wawancara dengan BBC , Anwar telah tegaskan dengan lantang bahawa undang-undang anti-homoseks di Malaysia adalah “undang-undang kuno”. 
Selepas itu, beliau telah diwawancara oleh akhbar Kompas Indonesia, di mana beliau sekali lagi menegaskan, undang-undang anti-homoseks di Malaysia adalah “undang-undang kuno”. 
Beliau turut menegaskan bahawa apa yang dibuat di luar kawasan awam adalah hak peribadi individu berkenaan dan tidak sepatutnya dihukum oleh undang-undang.

Maksudnya mudah, undang-undang Malaysia adalah kuno kerana mendakwa beliau atas tuduhan liwat. 

Sepatutnya Anwar tidak didakwa kerana perbuatan liwat beliau dibuat secara sembunyi-sembunyi, dalam bilik, dan bukannya di khalayak ramai.

Kalau ikut Islam, liwat dan zina, tak kira di mana-mana pun perlu dihukum. Buat dalam bilik tidur ke, buat dalam bilik air ke, buat dalam kereta ke, KALAU DAH SAH MELIWAT ATAU BERZINA, TETAP PERLU DIHUKUM!!

Tapi kalau ikut logik Anwar ni, hukum Islam semuanya dah lapuk dan tak boleh nak dipakai. Liwat dan seks bebas sepatutnya dibiarkan sahaja.

DAN KINI PENDIRIAN ANWAR INI TURUT DIPERJUANGKAN OLEH NURUL IZZAH.

Dalam wawancaranya dengan akhbar Daily Telegraph di United Kingdom, Nurul telah menekankan bahawa:

“The sodomy laws are archaic and will need to be revamped,” 

Terjemahannya: “Undang-undang liwat adalah undang-undang kuno dan perlu diubahsuai.”

ASTAGHFIRULLAH HAL AZIM. Bawa mengucap Nurul. - Seterusnya, klik kat sini.
Categories: , , ,

7 ulasan:

  1. TQ Bro... Ni lagi cerita panas.. Live dari Kg Kerinchi...

    ADAM ADLI KENA PUKUL SAMPAI NAZAK DI FLAT 4 TINGKAT KERINCHI!! Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Patutla dia tak kesah Bapak dia meliwat Saipul

    BalasPadam
  3. POST YANG BETUL2 X MASUK AKAL.....POST MACAM NI LAH BUAT KAN AHLI UMNO ATAU PENYOKONG UMNO SEMAKIN MEMBENCI UMNO... KAH3!

    BalasPadam
  4. Kepada Tanpa Nama berkata... 3 April 2012 12:42 PTG, Post macam ini bukan buatkah orang benci UMNO tapi sedar siapa Anwar dan anak sebenarnya.

    BalasPadam
  5. Kemana tumpahnya kuah kalau tak....???...
    Mangkuk ayun betul....

    BalasPadam
  6. Fuck you !!! Apakata kalau orang kata u ini anak haram. hasil dari bapa you mmain dengan anjing gatal Apa you rasa.

    BalasPadam
  7. Wah! Marah betul Tanpa Nama 1:05ptg tu dengan Si Karpal Whilchar ye. Sampai sanggup dia kata Si Karpal tu anak haram hasil bapak dia mmain dengan anjing gatal. Hehehe...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping