Sabtu, April 28, 2012


Kali ini, ucapan tahniah pula disampaikan buat Si Ketua Penipu Rakyat kerana telah dengan jaya memperlembukan rakyat secara terang - terangan.

Kali ini, Si Ketua Penipu yang turun bersama barisan wartawan dan media asing disajikan dengan keganasan serta kekejaman yang dilakukan oleh mereka sendiri.

Disebabkan keSOMBONGan, keANGKUHan, dan keDEGILan mereka inilah yang menyebabkan perkara seumpama ini berlaku.

Mereka jelas sengaja mahu menimbulkan huru hara dan mencetuskan keadaan sedemikian rupa sejak dari awal lagi.

Tujuan mereka tidak lain adalah untuk memburukkan pihak Kerajaan kerana tidak bertoleransi dan hanya berjanji kosong semata - mata.

Sebaliknya, semua dakwaan tersebut menimpa diri mereka sendiri. Merekalah yang GAGAL menunjukkan sikap bertoleransi untuk menjayakan himpunan kali ini.

Mereka telah diberi pilihan selain dari Dataran Merdeka. Tetapi, kenapa mereka menolak? Sebab mereka ANGKUH dan merasa diri lebih baik dari orang lain.

Bagi mereka, menerima tawaran kerajaan itu hanya menunjukkan yang mereka lemah. Mereka tidak sedar bahawa perkara sebaliknya akan berlaku.

Kalau diorang terima tawaran untuk menggunakan Stadium Bukit Jalil, sudah tentu rakyat akan melihat dan berkata; "Inilah Nilai Kepimpinan Yang Kita Mahu".

Sebab apa? Sebab mereka mampu bertolak ansur. Maka rakyat juga beranggapan yang kelak, mereka juga akan bertolak ansur dengan rakyat.

Sebaliknya, tindakan mereka itu hanya merugikan diri mereka sendiri. Mereka dilihat SOMBONG dan ANGKUH dengan tindakan mereka. 

Itu belum memerintah lagi. Kalau dah memerintah esok, lagi teruk yang diorang akan lakukan. Pandangan rakyat pun diorang takkan dengar!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. rakyat diperlembukan olih anwar.anwar pula diperlembukan olih ambiga.mad sabu jadi pak turut.ketiga tiga mereka ini ada muslihat sendiri sendiri[rahsia].

    BalasPadam
  2. Lahanatullah semua dorang ni

    BalasPadam
  3. AKU SETUJU LEMBU INI TELAH DI PERLEMBUKAN OLEH LEMBU LEMBU BERSAMA NYA .

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping