Selasa, April 03, 2012


Meh la kita kesiankan kat tiga orang diatas ni ye. Diorang ni merupakan diantara orang Melayu yang tak dapat masuk ke syurga.

Bukan la Semut yang nak tentukan perkara tersebut. Tapi dah PAS yang kata. Barang siapa yang tak sokong diorang, maka orang tu tak dapat masuk syurga.

Jadi, macam tu jugak la dengan 3 orang mangkuk ayun ni. Mereka telah memilih untuk masuk dan menyertai DAPigs untuk memperjuangkan Melayu.

Walaupun sebelum ini dah puas orang pertikaikan mengenai perkara ini, tapi diorang peduli apa. Asalkan DAPigs bayar diorang, jadi la.

Korang fikir sendiri la. Kenapa pulak diorang nak masuk DAPigs dan memperjuangkan Melayu sedangkan diorang tahu yang DAPigs tu memang anti Melayu?

Ye la. Kot nak masuk PAS nanti, diorang bukannya memperjuangkan Melayu. Diorang KONONnya hanya nak memperjuangkan Islam.

Disebabkan perjuangan diorang la, maka umat Islam di Malaysia ni menjadi mantap dan tak berlaku sebarang isu Gejala Murtad. 

Kalau berlaku pun isu seumpama itu bukan salah diorang. Tu salah orang lain. Lagi pun, masalah Murtad ni bukan satu isu yang besar. Ada lagi isu yang lebih penting dari itu.

Diantara masalah utama PAS sekarang ialah isu berkaitan dengan rasuah Politik dan pengundi hantu. Tak lupa juga isu mengenai tiket ke syurga ni.

Inilah padahnya bila menjadikan agama sebagai alat dalam Politik sampaikan isu besar pun boleh dianggap remeh temeh dan dipermainkan sesuka hati.

Jadi memang kesian la dengan 3 ekor beruk yang kat atas tu sebab diorang lebih pentingkan perjuangan parti daripada nak masuk syurga. 

Siap buat 'Road Show' pulak tu nak bagi tau orang kenapa diorang tak nak pilih PAS sebagai parti untuk diperjuangkan. Maknanya, diorang pun tolak jugak la tiket masuk ke syurga seperti yang dijanjikan oleh PAS!!!
Tataplah muka-muka di atas dengan penuh perhatian. Inilah rupa Melayu yang mahu mengkhianat bangsa Melayu itu sendiri!.

 

Mereka telah menjadi barua kepada DAP dalam usaha pembangkang mahu meraih undi Melayu. 

Mereka sanggup mengenepikan sejarah 13 Mei, peristiwa orang Melayu mati dibunuh oleh komunis!, anggota Polis & Tentera diseksa oleh Komunis!..semata-mata kerana mahu mengejar kemewahan duniawi yang diberi oleh DAP sial ni..



Kenapa DAP mahu meraih undi Melayu sedangkan PKR & PAS berada di dalam pakatan 'haram' mereka? 

Persoalan ini seharusnya ditanya kepada orang-orang PKR & PAS..barangkali mereka mempunyai jawapan atau barangkali mereka juga tertanya-tanya kenapa? - WKJ
Ps: Sayang. Nama je diorang ni cerdik dan berpelajaran tinggi. Tapi, otak pun letak kat Kepala Lutut. Cerdik menda kejadahnya!!! Itu dah bengong tahap Ultra!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. GILA GILER DIA ORANG NI...OTAK DAH TAK BOLEH PAKAI, JIWA DAH MUFLIS, AKAL DAH ROSAK...

    BalasPadam
  2. Nak jadi denak untuk pikat Melayu,silap2 denak yang kena gulai dulu sebab x dapat pikat mangsa!

    BalasPadam
  3. jadi denak pikat Melayu?.Setapak saja lagi akan jadi tumbal iblis

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping