Selasa, April 03, 2012



Wah!!! Sejak dah boleh menjanjikan syurga ni, PAS nampak gayanya semakin kuat menjadi bangsa yang munafik sekarang ni ye.

Al - Maklum la. Kalau diorang buat pun, apa nak takut. Kot kalau diorang jadi munafik sekali pun, diorang tetap jugak boleh masuk ke syurga ye tak.

Jadi, takde masalah la bagi diorang untuk berubah - ubah pendirian setiap masa. Hari ni diorang boleh kata Haram. Tapi, esok diorang boleh Halalkan pulak.

Tak heran la kalau Pesuruhjaya PAS Selangor pun boleh berubah - ubah pendirian dia dalam isu berkaitan dengan soal Gejala Murtad ni.

Bila dia dah songeh dan dimalukan oleh Datuk Dr. Hassan Ali  berkaitan dengan isu tu, mula la dia ubah pendirian.

Semalam dia kata PAS anggap isu murtad ni sebagai satu isu yang kecil. Kata dia, ada lagi banyak perkara besar lain yang perlu diberi perhatian.
“Pas Selangor sudah mendapat arahan daripada Pas Pusat, tidak perlu layan apa yang dia hendak cakap. Banyak lagi benda besar yang hendak berikan tumpuan seperti pengundi hantu, rasuah. Kita pandang isu ini isu kecil sahaja, bagi Pas Selangor, ini (pendedahah video) tidak penting.
“Kita tidak galak ahli pergi tetapi kalau ada yang pergi tidak mengapa, terpulang. Itu mereka pergi atas kapasiti individu bukan mewakili Pas. Kalau hendak pergi, pergilah. Tiada masalah,” katanya kepada Sinar Harian.
Laporan itu disiarkan oleh laman berita Sinar Harian dimana dia memang ada keluar ayat seumpama itu yang kemudiannya dipetik oleh Datuk Dr. Hassan.

Tapi, hari ini, Si Dr. Rani ni boleh pulak ubah pendirian dan kata yang Datuk Dr. Hassan Ali tak baca habis kenyataan dia. Malah kata dia PAS tak pandang ringan isu tu.
Pesuruhjaya Pas Selangor, Dr Abd Rani Osman berkata, beliau tidak menganggap isu membabitkan akidah orang Islam sebagai satu perkara tidak penting, sebaliknya menegaskan kenyataannya dibuat Ahad lalu menerusi Sinar Harian adalah berhubung keperluannya untuk hadir ke sidang media Hasan.
Fuh!!! Senang banyak dia macam tu ye? Semalam cakap lain. Hari ni boleh pulak pusing cerita kata dia tak cakap pun macam tu. Kan ke sial je cara dia tu?

Dah nampak sangat la sikap Munafik PAS ni semakin hari semakin terserlah. Itu sahaja dah membuktikan yang mereka ni memang sudah jauh berubah.

Inilah akibatnya bila suka sangat ikut telunjuk Kaki Peliwat. Bukan setakat dasar perjuangan je yang tergadai. Habis dengan agama pun boleh dilacurkan jugak!!! Halal Belaka dibuatnya!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. kan aku dah kata gaji exco exco pas selangor kerajaan negeri selangor[pkr]yang bayar.bukan pas pusat yang bayar.jadi dia kenalah dengar cakap[arahan]kerajaan selangor.bukan arahan pas pusat.kalau kerajaan selangor tak kasi ambil tindakan keatas kes murtad dia kena akur.kalau pas selangor benteras murtad kerajaan selangor takut yang murtad itu tak sokong pkr dalam pru13 pulak nanti.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping