Sabtu, April 28, 2012


Dibawah ni Semut sediakan video yang dimuat naik oleh pihak PDRM dimana seorang lelaki yang dipercayai anggota Polis sedang dipukul.

Kena 'balun' baru sedap sikit bahasanya. Siap kena ketuk dengan kon Polis, diheret dan diseret sampai dia rebah. Lepas tu kena sepak terajang.

Ini bukti yang diberikan berkaitan kekejaman pihak peserta terhadap pihak Polis yang memandu kenderaan lalu terbabas.

Akibat dari insiden ini, Pakatan Pembangkang sudah kehilangan idea untuk menutup kekejaman yang telah mereka lakukan.

Maka terpaksa la diorang buat cerita mengatakan yang ada diantara peserta bersih tu telah dilanggar oleh kenderaan berkenaan.

Portal berita Pro Pakatan Pembangkang sebelum ini turut menyiarkan video kekejaman peserta Demo yang bertindak memusnahkan kenderaan Polis tersebut.
4.19pm Jalan TAR - Sekumpulan orang ramai yang marah bertindak menterbalikkan kereta polis selepas ia didakwa melanggar peserta di situ.
Yang peliknya, diorang pun setakat dengar cerita dari orang dan sempat membuat rakaman. Tapi adakah mereka mempunyai bukti mengenai insiden tersebut?

Adakah benar pihak Polis tu melanggar peserta seperti yang didakwa berlaku sebelum ini? Jika benar, mana buktinya?

Mereka sempat ambik video tapi tak sempat ambik gambar? Tak ke pelik tu? Nah!!! Dah nampak sangat la diorang cuba nak menutup kesalahan diri sendiri. Dah terang buat silap, lagi tak nak mengaku!!! Dasar tak sedar diri!!!


Korang tengok la sendiri siapa yang cetuskan rusuhan. Jangan main serkap jarang je!!!
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. Nik Ajis setan keramat ooii...sekarang kau nak cakap apa hah? Sebakul serban atas kepala tapi selori sampah kebodohan kau...pukimak punya nik ajis setan keramat ni..keluarkanlah fatwa kau lagi supaya ada anak-anak yang jadi yatim atau ada isteri yang menjadi janda dari kalangan pihak penguatkuasa...semoga Allah mengaibkankan kau dimaza sakaratulmaut datang menjemput kau wahai nik ajis setan keramat laknatullah..

    BalasPadam
  2. Masyaallah.. knp bngsa2 ku jd bgni? Sesungguhnya bkn ini yang aku nak utk di warisi pada anak2 kelak.

    BalasPadam
  3. Bukan hilang akal...memang tak pernah ada akal...

    BalasPadam
  4. ambiga pun berkata - "matlamat bersin kita telah tercapai, kita telah berjaya mencederakan polis, dan bar counsil akan mempertahankan sepenuh tenaga dan menggunakan segenap ruang yang diberikan olih perlembagaan dan undang-undang demi mempertahankan para peserta demonstran yang berjaya mencederaparahkan polis, dan ini kita akan buat dengan lebih baik lagi pada bersin 4.0 dan kecederaan kepada pihak polis kita akan tambah lagi, tetapi pada masa yang sama kita hendaklah memasang perangkap dan bersiap sedia dengan rakaman vidio jika sekiranya peserta demontran dari bersin tercalar walaupun sedikit kita akan tayangkan ke seluruh dunia dan dedahkan sebagai kezaliman polis. rakaman vidio olih pihak polis itu kita akan patahkan dengan menggunakan fatwa yang dikeluarkan olih haji adi - vidio itu besi dan tidak bolih menjadi saksi. tetapi jika kita siarkan vidio keganasan polis, kita akan gunakan karpal singh atau saya sendiri beserta pakar dari dalam dan luar negara untuk kita buktikan bahawa vidio itu benat dan bolih dibuktikan sebagai keterangan di mahkamah. itulah kelebihan yang ada apabila kita tahaluf siyafi bersama pas." sekarang ini, saya kena berlakon sat, "er .. saya tak sangka keganasan demonstran ini bolih berlaku, ini semua salah polis, kalau polis benarkan kami buat demontrasi di dataran merdeka saya yakin perkara seperti ini tidak akan berlaku ..."

    BalasPadam
  5. polis bertindak tegas bukannya bertindak ganas.tapi kalau rumah diaorang kena masok dek perompak diaorang repot kat polis gek.kalau polis bertindak dengan lemah lembut diaorang marah polis dan suruh polis bertihdak tegas.kalau tak nanti diaorang sendiri yang nak bertindak.tapi dalam demontrasi ni polis bertindak tegas diaorang marah.dia kata polis bertindak ganas.diaorang ingat kita ni semua bodoh ke.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping