Khamis, Mei 31, 2012


Ya!!! Memang itu yang sepatutnya dilakukan oleh Si Assmin Ali ni. Dia sepatutnya redha dengan khifarah (Pembalasan) dari Allah S.W.T diatas apa yang menimpa dirinya.

Semua perkara buruk yang menimpa diri dia dengan keluarga dia sejak akhir - akhir ni adalah satu tanda kekuasaan Allah agar umatnya sedar dengan kesilapan mereka.

Dari isu skandal isterinya dengan Si Ketua Penipu, kesahihan genetik anaknya sendiri, sehinggalah kes yang melibatkan rasuah ni. Semuanya hanya dugaan Allah.

Kerana apa? Kerana dia engkar dan derhaka terhadap ibunya sendiri. Dia sedikit pun tidak mengendahkan rayuan ibu yang merintih sedih melihat perangai dia yang diluar batasan.

Jadi, untuk apa lagi Si Assmin ni menunding jari menyalahkan orang itu dan ini secara tak tentu arah sedangkan apa yang menimpa diri dia adalah ketentuan Allah S.W.T? 

Sedar lah diri tu sikit Assmin oi!!! Bukannya orang lain yang hilang pertimbangan. Tapi diri dia sendiri yang dah hilang arah. Khifarah Allah pun dia nak tolak, tak ke gila namanya tu??

Semua benda ni berlaku pun bukan salah orang lain. Dia jugak yang menjadi puncanya. Siapa suruh dia cari penyakit!!! Sekarang, tanggung je la akibatnya!!! Baru Padan Dengan Muka Dia!!!
KUALA LUMPUR - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) diminta membuka semula kes membabitkan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali susulan dakwaan laporan portal Malaysia Today, kendalian Raja Petra Raja Kamaruddin bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah mengarahkan agensi itu agar kes rasuah jutaan ringgit beliau ditutup.
Arahan itu dikatakan diberikan 17 tahun yang lalu ketika Anwar menjadi Timbalan Perdana Menteri. Ketika itu agensi tersebut dikenali sebagai Badan Pencegah Rasuah (BPR).
Arahan supaya kes tersebut diteliti semula dikeluarkan oleh Panel Penilaian Operasi (IPO) SPRM hari ini.
Pengerusi IPO, Tan Sri Dr. Hadenan Abdul Jalil berkata, untuk melakukan siasatan semula kes Azmin, ia memerlukan bukti yang kukuh kerana maklumat sebelum ini masih tidak lengkap.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Ingat Azmin, dengan harta yang kau ada sekarang membuatkan kau raja di atas dunia ini. Tetapi dengan harta itu jugalah kau akan merana nanti. Percayalah, balasannya pasti tiba. Tunggu dan lihat saja.

    BalasPadam
  2. Kan lepas satu, satu petunjuk yang Allah paparkan kepada kita. Ini semua hasil mahsul dari solat hajat ramai2 la tu. Semoga kita mendapat kebenaran.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping