Khamis, Mei 17, 2012


Wah!!! Terkejut jugak bila dengar pendedahan menarik dari Ahli Parlimen Kapar ni. Kata dia, bekas Menteri Besar Selangor, Dr. Khir Toyo cuba untuk merasuahnya.

Jumlah wang yang cuba disogokkan pulak bukan sikit - sikit. Kata dia Khir Toyo nak bagi RM 10juta!!! SEPULUH JUTA!!! Banyak tu!!!
SHAH ALAM - Ahli Parlimen Kapar, S. Manikavasagam menafikan bahawa beliau pernah meminta RM10 juta daripada bekas Menteri Besar, Dr Mohamad Khir Toyo pada 2008 untuk keluar PKR dan menjadi Ahli Parlimen Bebas, seperti dakwaan sebuah blog, semalam.

Sebaliknya, Manikavasagam mendakwa, beliau yang sebenarnya dipelawa oleh bekas Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri (Dun) itu secara gurauan di sebuah hotel, di sini, hujung 2008.
Tapi yang herannya, kena pulak dia tak laporkan perkara tersebut kepada pihak SPRM? Kenapa dia tak ambik tindakan terhadap perkara tersebut?

Adakah dia juga seorang pemaaf yang sama seperti Ostad Badrol Amin tu yang sebelum ini pernah kata dia dipukul oleh 20 orang 'samseng'?

Tambah menarik, alasan yang dia berikan isu tersebut dianggap isu lama. Jadi sebab itu dia tak nak ambik tindakan sedemikian.

Korang bayangkan. Cerita karut pasal Si Zahida Rafik masukkan duit RM 1juta yang KONONnya diterima dari Shafie Afdal pun, PKR suruh SPRM siasat.

Inikan pulak rasuah yang bernilai hampir RM10juta. Lagi besar imbuhannya. Ke memang puak - puak PKR ni suka benda terbalik? RM 1juta lagi banyak dari RM 10juta?

Tu satu hal. Lagi satu yang menjadi persoalannya ialah, MENDA KEJADAH pulak Khir Toyo nak rasuah Ahli Parlimen!!!! Baik dia cari Ahli Dewan Undangan Negeri!!!

Ada jugak la faedah kalau dia mintak ADUN yang keluar parti. Sekurang - kurangnya, boleh jugak dia kembali jadi Menteri Besar.

Pada penghujung tahun 2008, orang yang GILA nak merasuah Ahli Parlimen ni hanya Si Ketua Penipu tu je sebab dia kemaruk nak jadi Perdana Menteri!!!

Inilah masalahnya dengan puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Kalau nak menipu pun, agak - agak la. Jangan la cakap pun ikut suka Kepala Lutut!!! Ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat ke macam diorang!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. loan bank mana lak mantan mb nak buat? yg loan 2-3 juta beli umah tu pun tak abih bayar lagi, ni 10 juta pulak.... hadoiii.... mau kene gadai klinik gigi dr khir...

    BalasPadam
  2. aku suko cerita ulak filem cino khet..tv..tapie hate ulak itam kawasan rumah aku takaut kena patuk belit...dah kelaziman

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping