Jumaat, Mei 04, 2012


Halamak!!! Asal pepagi buta macam ni je, ada saja pendedahan panas yang akan dibuat. Semuanya berkitan dengan isu - isu hangat belaka pulak tu.

Kali ini, pendedahan yang cukup memalukan ini dibawa oleh blog Angin Perubahan. Ceritanya memang cukup memalukan puak - puak Pakatan Pembangkang tu.

Jelas, sekarang ni, diorang dah tak boleh nak buat cerita yang bukan - bukan. Setiap tindakan mereka disetiap sudut, pasti akan dijawab semula.

Tapi, itu pun belum cukup untuk membuatkan diorang serik dan tak mahu mengulangi perkara tersebut. Sebaliknya, lebih banyak lagi penipuan dan pembohongan yang diteruskan.

Dah nak buat macam mana ye tak. Menipu dan membohong tu pun dah jadi sebahagian dari hidup seharian diorang. Kalau tak menipu sehari, memang tak sah!!! Dah macam orang ketagih pulak. Tapi, ketagih nak menipu rakyat!!! Lagi la macam sial!!!

Malaysiakini menyiarkan cerita kononnya wartawan dikasari. Kemudian membesarkan cerita tersebut untuk memberikan persepsi yang negatif kepada pihak polis.

Benarkah gambar di atas ini menggambarkan wartawan itu dipukul oleh polis?. Tidak adil hanya melihat sekeping gambar. Mari kita lihat kepingan kepingan gambar sebelum kejadian tersebut berlaku. Turutannya di bawah ini. 


Lihat urutan gambar tersebut dengan teliti. Lihat aksi lelaki berbaju merah yang mendakwa dirinya sebagai wartawan tersebut beraksi di depan kamera. 

Sungguh pandai dia berlakon. Menjatuhkan dirinya sendiri dan kemudian rakan-rakan yang lain mengambil gambar aksinya tersebut. 

Kemudian mereka membuat cerita berdasarkan satu gambar yang menunjukkan kononya polis memukul lelaki berbaju merah tersebut. Pandai sungguh mereka manipulasikan satu gambar. Namun bila disusun gambar gambar yang lain, mereka terkantoi memfitnah. - Angin Perubahan
Categories: , , ,

16 ulasan:

  1. macam sial la comment atas nie hahaha

    BalasPadam
  2. Tak habis2 fitnah, lucah, fitnah lucah, ingatlah kita ni diakhir zaman, moga kita sempat memohon keampunan dari Allah.

    BalasPadam
  3. Memang betul wartawan itu dikasari Polis. Polis Malaysia memang diperbekalkan alat semacam robocop dengan satu jentikan jari sahaja sesaorang itu melayang jatuh macam kertaaaaas. Hebat.... dengan hembusan nafas budak itu boleh terbakar macam patung...

    BalasPadam
  4. Anon 8:20 pg

    Ape ke hal nko nak ajak orang invest dgn nko ni?..cari lah blog laen wooii..menyemak je dia ni. Mcm lah untung sgt investment nko tu?..sekali dua leh lah dapat lepas tu..leburrr..baik lupakan invest-invest cara nko tu. Nak sgt melabur..pegi lah ke Mutual Fund yg sedia ada..lagiii terjamin.

    BalasPadam
  5. gilo menate nihh....
    ore alim buleh kecek gitu ko....
    mung tau la jawab dale kubor nati.........
    mung ore alim hok paling banyok keno jawab nati ...gilooooooooooooooo
    parokkkkkkkkkkkk.. doh nate ni

    BalasPadam
  6. Sialnye budak ni....malang sungguh mak bapak dia beranakkan dia ni....confirm dia ni jenis anak yang pembelit, penipu, munafik, bebal, bodoh sombong dll...

    BalasPadam
  7. diorang ni memang suka guna 1 gambar untuk menyatakan keseluruhan episod, kalau ada 100 gambar baru ambil 1 je.

    BalasPadam
  8. Admin, cuba buat laporan both side.

    BalasPadam
  9. kantoi lagi malaysiakini...

    NURUL IZZAH BODOH! ISU PENGUNDI HANTU PUN TAK FAHAM? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam
  10. Manusia harus ingat mengingat, dah selesai tanggungjawab aku, kalau tak nak dengar jangan kutuk aku, buat tambah dosa lagi.

    BalasPadam
  11. mcm kim*k iklan kat atas ni..semua blog dia masuk..naik muntah aku nengok..siyal

    BalasPadam
  12. gambour ateih tu si punyo badein doh tertelan roche cross 4 khot..hinggo orang kangkang tangan dio pun toak sodar dirie..atao khet siam dio olang buleh make up merupai si polan ..agak nyo..sian bonar...

    BalasPadam
  13. blog yang meloyakan!!!

    BalasPadam
  14. kalau aku jadi ;olis aku pijak je wartawan tu kasi mampos.

    BalasPadam
  15. booooooooooo 2 semut itam.wekk.weh,lenkali update sal agme r.budk mde skrg lg ske agme r.org mude geng kite..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping