Khamis, Mei 31, 2012


Selayaknya, itu je tempat yang paling sesuai buat dua ekor mangkuk ayun yang suka buat fitnah tak tentu arah dari Parti Kecoh Ramai ni.

Hari ini, maka bakal meroyan la dua ekor beruk tu kerana Ketua Wanita UMNO Malaysia, Datuk Shahrizat dilepaskan dari tuduhan rasuah dan penyalahgunaan kuasa.

Sebelum ni pun, orang memang dah pesan kat dua ekor beruk tu. Kak Ijat tak de kaitan dengan isu NFC. Tapi, diorang degil. Nak jugak heret nama Kak Ijat.

Sekarang, bila SPRM dah umum kata Kak Ijat tak terlibat dan mereka bakal tutup kes berkaitan dengan bekas Menteri Pembangunan Wanita tu.

Jadi, kita tunggu pulak kes saman Fitnah yang dilemparkan oleh dua ekor beruk ni dimahkamah. Harap - harap diorang kena saman berjuta - juta. Baru Padan Muka Diorang!!!

Apa lagi agaknya tuduhan dan dakwaan yang akan dibuat oleh Si Jambu dan Si Mak Lampir tu lepas ni agaknya ye? Adakah diorang akan kritik pihak SPRM?

Kalau sebelum ni, diorang pertikai mengenai tindakan pihak Bank Negara kerana tidak memanggil Syarikat NFC. Syarikat NFC tak pernah pulak dedahkan akaun orang lain.

Jadi, tak mustahil lepas ni mangkuk ayun dua ekor tu akan kata bahawa SPRM ni berat sebelah, ada tangan ghaib yang keluarkan arahan dan sebagainya. 

Maklum la. Kaki Fitnah. Macam - macam benda yang sanggup diorang buat!!! Setakat nak makan daging saudara sendiri ni, apa la sangat!!! Nanti, diorang pangkah la PAS dikawasan masing - masing. Boleh jugak masuk syurga!!!
KUALA LUMPUR - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengisytiharkan Ketua Wanita Umno, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil tidak terlibat sama sekali dalam keputusan menganugerahkan projek Pusat Fidlot Kebangsaan RM250 juta, yang muncul kontroversi akhir tahun lalu.

Justeru, Pengerusi Panel Penilaian Operasi (IPO) SPRM, Tan Sri Dr Hadenan Abdul Jalil berkata, siasatan berkenaan pembabitan Sharizat dalam kes NFC kini ditutup.

"Kami mendapati beliau tidak terlibat dalam  proses penganugerahan pinjaman," kata beliau pada sidang media hari ini.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. KUALA LUMPUR 31 Mei - Mahkamah Tinggi di sini hari ini membenarkan bekas Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil meminda pernyataan tuntutan samannya terhadap Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR), Zuraida Kamaruddin dan Pengarah Strategi PKR, Mohd Rafizi Ramli.Hakim Vazeer Alam Mydin Meera membuat keputusan itu berikutan tiada bantahan daripada Zuraida dan Mohd Rafizi.Shahrizat diwakili peguam Datuk Ahmad Redza Abdullah manakala Zuraida diwakili peguam Razlan Hadri dan peguam Ranjit Singh bagi pihak Mohd Rafizi.Pada 19 Jan lalu, Shahrizat memfailkan saman terhadap Zuraida dan Mohd Rafizi berhubung kenyataan yang didakwa memfitnah beliau berhubung isu projek Pusat Fidlot Nasional (NFC).Shahrizat menuntut ganti rugi am sebanyak RM50 juta dan RM50 juta lagi bagi ganti rugi teladan dan teruk daripada kedua-dua defendan.

    ....Lepas ni kita tengok cam ner mak lampir meloncat..entah2 kain terlondeh pun tak sedar kut..nak harap abang nuar dan azmin naik brahi.tak mungkin sebab 2 penyangak ni tak berselera tengok body mak lampir...

    Sijantan gebu Rafizi pulak sekarang kita tengok camner terer nya dia sebab bukan kes ni sahaja dia terperangkap tapi bank negara pun tengah siasat kes dia dedahkan maklumat akaun suami shahrizat..sekarang ni puak yang suka menabur fitnah ni baru tau langit tu tinggi ke rendah..

    Cuma aku nak nasihatkan mak lampir tu baik ko pergi berendam berbogel dibkt belacan..mungkin leh sejuk sikit kut..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping