Jumaat, Mei 25, 2012


Ya!!! Ini satu lagi salah UMNO. Apa sahaja yang berlaku pada diorang sekarang, semuanya salah UMNO sebab diorang tak de buat salah.

Kalau tak de buat salah, menda kejadah pulak ada orang yang naik angin sampai membalingkan telur busuk kepada mereka sewaktu mengadakan ceramah?

Itu membuktikan bahawa rakyat pun tak suka dah dengan diorang. Asyik bawak cerita karut je, buat apa. Mengabihkan masa je. Dah la buat kerja pun malas.

Nasib baik la diorang baling guna telur busuk bagi membayangkan yang puak - puak Pakatan Pembangkang ni semuanya busuk belaka. Kalau dihambat dengan penyapu, tak ke naya woi!!!
Ceramah PR di perkarangan flat di Lembah Pantai menjadi kecoh apabila beberapa individu yang tidak dikenali membaling batu, telur dan botol air ke arah hadirin yang berkumpul untuk mendengar ucapan daripada pemimpin parti tersebut.

Didapati seorang penyokong dari parti tersebut cedera selepas terkena batu yang dilemparkan daripada arah yang tidak diketahui.

Beberapa orang yang lain turut terkena balingan telur sejurus selepas Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar memulakan ucapannya pada kira-kira pukul 10.30 malam.

Serangan telur tersebut bermula sejurus bekalan elektrik kepada pentas ceramah itu terputus dan keadaan menjadi gelap.

Sementara itu di twitter, Ketua Pembangang, Anwar Ibrahim membuat tuduhan liar yang menyatakan serangan tersebut di rancang oleh parti Umno!

"Nong Chik hrs jwb!! @yimanas: @king_jason_ori: @RajaNongChik bai.hang hantaq budak baling telor n batu kat ceramah PR ker bai? awat terok sangat? @n_izzah @OtaiReformasi". Anwar dan balacinya membuat tuduhan yang tidak berasas kepada Menteri Wilayah Persekutuan, Senator Datuk Raja Nong Chik.

RT @n_izzah: "berlaku di hadapan saya & @anwaribrahim ketika beliau sedang berucap di Lembah Pantai. Inilah budaya samseng UMNO" #fb http://t.co/ItNi67bO. Anwar Retweet kenyataan Nurul Izzah.

"Dr prog tajaan umno @izwanfirdaus: Org2 yg mendengar ceramah DS kena baling batu dan telur? Ganasnya, siapakah yg membaling itu?" Jawapan Anwar fitnah Umno!

Lagi tuduhan tidak berasa dari Anwar melalui laman twitter, "LemPantai dgn batu! @chegubard: @mbnizar di K.Kangsar 'umno' baling cat biru ? Sindrom ujung usia.esok 9mlm Kota Masai,Pasir Gudang".
Categories: , , ,

12 ulasan:

  1. Alang2 kena fitnah baik buat betul2 SO What! Depa buat takpe aje

    BalasPadam
  2. Aku sokong tak buat pun depa tuduh lebih baik buat baru betoi-tapi takyahlah bagi org pakatan sudahlah tak bertamadun orang BN/UMNO jgn jadi macam tu-kalau nak berniaga pun biak di depan rumah besak2 baru ada klass.

    BalasPadam
  3. aku pelik dengan perangai orang PKR nie..ingat rakyat bodoh macam dia orang agaknya..kalau dah rakyat dah tak suka dengan cara PKR terimalah kenyataannya. jangan asyik nak menuduh orang lain. dalam PKR sendiri masing2 pun tak suka dengan apa yang pemimpin dia lakukan. bukan nak kata memang kenyataannya kerana aku juga dulu orang PKR..

    BalasPadam
  4. main tuduh sedap mulut je..klu aku kata ini satu lg konspirasi dr anwar celaka...arahkan budak2 dia baling kat geng sendirithen tuduh umno..dah 66 tahun dah xpernah pun selama ni umno buat mcm ni, benda2 mcm ni, gaduh, maki hamun org hanya berlaku selepas parti anak beranak ni muncul..satu lg KONSPIRASI dr anwar celaka...klu ko baik dah lama Tuhan tolong ko anwar, tinggal satu lgangkah je lg ko nak jd PM tp sekali lg ko gagal..tak terpikirkah ko kenapa Tuhan xbg ko jd PM? sudahla anwar oi, kerana mu negara jd tak aman tau tak...haramjadah...

    BalasPadam
  5. Sudahlah Anwar Ibrahim, budak2 AMK kau tu adalah pengganas sbenar. Kau yang latih mereka tu apa kau ingat rakyat dah lupa ke...kau ni memang SIAL...Itu yang buat kacau masa BERSIH sapa..????? bukan pencacai-pencacai AMK ke..lagi mau tuduh orang lain pengacau...kau ni gila tahap VAVI...

    BalasPadam
  6. Sekarang rakyat sudah sedar dan sudah meluat asyik dok kena kencing ja, bau pulak tu hancing anwar. Terima lah kalau rakyat dah tak suka. Kalau tak mau kena baling, jangan suka tipu rakyat. Rakyat Malaysia sudah cerdik dan bukan zaman dulu dulu.

    BalasPadam
  7. Letih dah tgk perangai 'ketegaq' Anuuwar Celaka ni...kenapalah perbuatan dan perlakuannya seperti direstui...dah di timpa mcm2 bala pun duk tang tu jugak..la ni, kuah sop ekoq yang berbuih2 tu dah tumpah kat nasi..hirruup pi la ramai2...puak2 tuu..

    BalasPadam
  8. Sebenarnya yang banyak dibaling batu ialah ceramah Ummi hafilda di sebelah.

    Sebab Anwar memang tak habis dendam dengan Umi hafilda.

    Begitu juga dendamnya pada Saiful Bukhari.

    Mungkinkah dendamnya pada Saiful terbalas. KP UMNO LPantai mendedahkan bahawa yang kena 7 jahit kepala sebab dibaling batu di LPantai ialah Saiful bukhari. Alamak! tak percaya baca sini.

    CIFUT Karipap! Pemuda cedera di ceramah Anwar dikenalpasti! Mohd Saiful Bukhari!

    BalasPadam
  9. izzah ni mau kena liwat ramai2 baru sedar kot?

    BalasPadam
  10. tak habis2 nak menghuru-harakan Malaysia. Gila punya perempuan. Semua ni sebab dia tak rasa susah. tak rasa apa yang org yg kena liwat dgn bapak dia rasa. kena baru tau! tuihhh!

    BalasPadam
  11. err part nak liwat izzah ramai2 tu aku amat sokong dan TERamat berminat..peh x sabar nak doggy si izzah ni...weuwwwww!

    BalasPadam
  12. Ahli nujum berjanggut sipisau karat
    Engkau x tau ke nak buat apa?
    Tolong tengok dengan maarifat!
    Kalau x tau,aku nak bagi pendapat
    Itu petanda orang x suka!
    Usahkan nak tengok,nak dengar pun meluat.

    Dh tua patut faham le maksud tersirat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping