Rabu, Mei 09, 2012


Heran kan? Bila Tan Sri Rahim Noor, bekas Ketua Polis Negara merangkap Naib Presiden Perkasa bukak mulut je, PAS terus cacing yang kepanasan.

Semua pemimpin dia naik angin sebab dia gelarkan Si Wali Terompah tu sebagai 'Bapak Kafir' kerana suka sangat mengkafirkan orang sesuka hati.

Jadi, atas sebab itu, PAS katanya akan mengambil tindakan dan saman Rahim Noor kerana menghina Si Wali Terompah secara keterlaluan dan tidak berasas.
SHAH ALAM – Pas akan menyaman bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Rahim Noor dan sebuah akhbar berbahasa Inggeris berhubung penyiaran berita yang menuduh Mursyidul Am parti itu, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sebagai ‘bapa kafir’.
Ketua Penerangannya, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, tuduhan dibuat Rahim keterlaluan dan tidak berasas.
“Beliau (Rahim) perlu mengemukakan permohonan maaf secara terbuka serta menarik balik tuduhan yang disifatkan fitnah semata-mata.
“Pas turut akan mempertimbangkan saman terhadap sebuah akhbar berbahasa Inggeris yang sanggup menyiarkan berita fitnah tersebut tanpa usul-periksa.
“Melaporkan kenyataan Rahim Noor telah merosakkan lagi imej akhbar itu. Sebagai surat khabar yang berwibawa, penyelidikan dan semakan terhadap kata-kata beliau perlu dilakukan sebelum dipaparkan terutamanya yang berbentuk fitnah sebegini,” katanya dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam.
Yang herannya, kenapa PAS tak nak desak supaya Si Ketua Penipu tu mengambil tindakan yang sama terhadap pihak yang mendedahkan video seksnya?

Tidakkah tindakan itu juga boleh disifatkan sebagai Keterlaluan dan tidak berasas? Padahal Si Ketua Penipu tu kata ianya hanya fitnah belaka.

Jadi, memang patut sangat la PAS sebagai sebuah parti komponen Pakatan Pembangkang dan juga balaci utama mereka untuk mendesak agar tindakan tersebut diambil.

Jika tidak, nama baik PAS juga yang akan rosak dan imej perjuangan Islam mereka juga akan tercalar kerana bersekongkol dengan seorang Penzina.

Adakah PAS sanggup berpemimpinkan seorang Penzina? Adakah PAS sanggup melihat bakal Perdana Menteri mereka dihina sebagai seorang yang Kaki China Doll? Korang fikir la sendiri!!!
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. Laaaa....yg c wali terompah dan semua pemimpin dan ahli2 PAS sukahati je mengkafirkan org lain sejak berdekad2 dulu boleh pulak yeaa....

    BalasPadam
  2. "Bapak Kafir" Perkataan yang tepat untuk nik najis, yang gila kuasa dunia.

    BalasPadam
  3. kalau dinegara singapura merosakkan harta benda awam adalah satu kesalahan yang berat.mereka yang bersalah tetap akan didakwa.jadi anwar dan ambilaga mesti didakwa demi menjaga KEDAULATAN dn perundangan negara.

    BalasPadam
  4. Tu le orang di dalam Partai Ajaran sesat. selalunya mereka sedap mulut mengafirkan orang lain, tapi bila kena batang hidung sendiri..perhhhhh bising bukan main, macam keling karam!

    BalasPadam
  5. macam bebudak...dia ngate orang buleh...orang ngate dia tak buleh!! issk issk issk! huaaaaaaaaa..sob sob sob!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak duduk atas kerusi empuk tu sepanjang hayat ke? Agak2lah biarlah sesuai dgn imej yg awak bawak tu,besederhana hidup bknnya hidup lama atas kerusi.

      Padam
  6. negara maju akidah rakyat mundur. itulah pembawakkan kerajaan kita. arah semua budak2 remaja membuat list 10 nama kawan2 mereka yang beragama islam yang pernah ke club dan minum arak. mesti akan cukup list tu.

    BalasPadam
  7. korang semua baca utusan je eh? korang sendiri tau utusan tu mmg berpihak pada umno. kalau korang ingin berada dijalan benar,belilah harakah dan utusan. bc dua2 so korang mendengar dari dua belah pihak. kalau korg hanya membaca dari sebelah pihak bmakna korang xmencari kebenaran.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping