Khamis, Jun 21, 2012


Kalau orang lain tengok gambar kat atas ni, dah tentu diorang takkan kata apa - apa. Biasa la, PM menerima kunjungan dari beberapa delegasi dari Arab Saudi.

Tapi, kalau orang PAS yang tengok, dah tentu - tentu diorang akan merah bijik mata. Kalau boleh tersembul keluar bijik mata diorang tu terus.

Mana tidaknya. Cuba tengok siapa lelaki yang berdiri disebelah kiri Datuk Seri Najib tu. Kalau orang Politik, dah tentu - tentu diorang kenal siapa dia.

Tak lain dan tak bukan, lelaki tu ialah bekas Timbalan Presiden PAS, Ahli Parlimen PAS Bachok yang sekarang ni semakin dipinggirkan oleh partinya sendiri.

Semut dengar cerita, Ustaz Nasharuddin Mat Isa sekarang ni dah dipulaukan oleh pemimpin PAS lain disebabkan dia semakin rapat dengan pemimpin UMNO.

Bayangkan la. Nak rapat dengan orang pun PAS tak bagi. Macam mana diorang kata yang diorang mengamalkan sikap terbuka dalam Politik dan berlapang dada untuk terima kritikan? Baru rapat sikit dah kena pulau, terbuka menda kejadahnya kalau macam tu!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. YB tu giler nak jadi Menteri..biaq pi lah dia
    selama-lamanya diperbodohkan bodoh.
    di bodohkan olih UMnooo lambang parti keris yang tak pernah bertanding dalam pilihanraya seumor hidup.. nak megah apa..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping