Sabtu, Julai 07, 2012


Wah!!! Nampak gayanya, semakin hebat anak kesayangan Si Ketua Penipu tu sekarang ni. Ada hati pulak dia nak pegang kunci media.

Kata Si Nurul Izzah, pemerhati Politik dari luar atau pun didalam Negara tidak wajar dipinggirkan dan diberi akses kepada media sewaktu PRU akan datang.
"Pemerhati pilihan raya, sama ada daripada luar negara atau domestik, mesti diberikan akses media semasa pilihan raya," kata anggota Parlimen Lembah Pantai itu ketika ditanya berhubung langkah kerajaan membenarkan pemerhati antarabangsa memantau pilihan raya akan datang.
Rasanya, pihak media ni sentiasa terbuka untuk memberikan peluang kepada sesiapa pun yang sedia bekerjasama dengan mereka. Tak kira la diorang datang dari mana pun.

Tinggal lagi, puak - puak Pakatan Pembangkng tu saja yang tak suka pihak media ni membuat liputan mengenai aktiviti mereka. Mereka yang meminggirkan media sebenarnya.

Mereka takut pihak media ni mendedahkan agenda jahat mereka dikaca televisyen dan memburukkan lagi keadaan sedia ada.

Jadi, ada baiknya Si Nurul Izzah tu menasihati puak - puak Pakatan Pembangkang tu dulu agar dapat menerima pihak media ni seadanya. Jangan setakat tau nak suruh orang lain je.

Dia patut suruh Papa dia sendiri menerima pihak media ni terlebih dahulu. Orang dah bagi cadangan supaya manifesto dibentangkan dalam Televisyen, Papa dia tolak kenapa?

Itu sahaja menunjukkan sikap Papa dia yang prejudis terhadap pihak media. Bukannya salah media sebab tak bagi akses kepada pihak Pakatan Pembangkang. Yang diorang tu sombong tak tentu arah siapa yang suruh!!! 
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping