Isnin, Julai 02, 2012


Ps: Kalau dah duduk dalam satu kawah tu, tak ke mana jugak sebenarnya. Balik - balik, jumpa jugak orang tu nanti. Tapi, jangan setakat depan je baik. Tapi belakang...

Macam perangai Si Ketua Penipu tu jugak la. Depan PM, bukan main lagi dia. Siap boleh minum Teh Tarik sekali. Tapi kat belakang, habis disiat - siat dek Si Ketua Penipu tu. Pemimpin macam tu ke yang nak dijadikan Ulul Amri? Korang fikir la sendiri!!!
Ah tengok. Anda baca tajuk pun seperti tidak mahu baca artikel selanjut’nya, cukup informasi & padat. Ya, Anzalna Nasir akan membuat permohonan maaf kepada Neelofa.
 
Rakan rakan media baru sahaja menerima undangan ke satu sidang akhbar khas yang bakal di’adakan jam 1.00 petang ini di’sebuah hotel ternama di Damansara.

Menurut undangan yang datang daripada wakil Neelofa ini, sidang media ini adalah bertujuan untuk Anzalna Nasir tampil membuat permohonan maaf secara terbuka buat Neelofa.

Yang pasti, Presiden Persatuan Seniman Zed Zaidi akan turut hadir dalam sidang media ini & seperti yang semua dapat jangka beliau bakal menjadi orang tengah dalam perkara ini.
 
Apakah butir butir yang bakal Anzalna Nasir katakan kepada Neelofa dalam proses permohonan maaf beliau dan adakah Neelofa menerima’nya sekaligus menamatkan ‘sengketa’ antara mereka berdua? - Rotikaya
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping