Sabtu, Ogos 04, 2012



DRAMA terbaru TV9, Sirrun bakal disiarkan 7 Ogos ini, setiap Isnin dan Selasa, jam 8.30 malam menerusi slot Ratu.

Sirrun yang membawa maksud rahsia yang terbenam di dalam hati, diterajui pelakon-pelakon hebat dan popular masa kini seperti Beto Kusyairy, Anzalna Nasir dan Zarina Zainoordin.

Bersiaran selama 14 episod, kisah Sirrun bermula dengan persahabatan Laila (Zarina) dan Surina (Anzalna) sejak kecil lagi.

Mereka berkawan baik walaupun mempunyai perwatakan yang amat berbeza. Surina seorang yang sungguh cantik dan lemah-lembut. 

Malah dia juga bijak dan sentiasa mendapat keputusan cemerlang dalam setiap peperiksaan. Sementara Laila tidak bertuah seperti Surina. Dia datang dari keluarga yang berpecah belah sehingga memaksanya menyara keluarga.

Bekerja sebagai guru di sebuah tadika Islam, Laila menyimpan perasaan dengan Khalid (Hairul Azreen).

Namun Khalid sebaliknya. Dia jatuh cinta dengan Surina dan Laila tidak dapat menerima hakikat itu.

Selepas 10 tahun, Surina kini seorang peguam Syariah yang berjaya dan isteri kepada jurutera bernama Zaid (Beto Kusyairy). 

Namun nasib Surina tidak begitu baik kerana masih belum dikurniakan cahaya mata. Sehinggalah Zaid bertemu Laila dan jatuh cinta. Mereka berkahwin tanpa Laila mengetahui siapa isteri Zaid yang sebenarnya.

Kisah 10 tahun lalu kini berulang kembali. Kebahagiaan Laila dan Surina kini berada di tangan seorang lelaki. Apakah nasib dua insan yang pernah bergelar rakan baik ini?

Saksikan Sirrun mulai 7 Ogos, setiap hari Isnin dan Selasa, jam 8.30 malam, hanya menerusi slot Ratu, eksklusif di TV9 (Saluran 119).
Categories:

2 ulasan:

  1. Maaf bro.. Gua kongsi artikel ni to terlupa nak backlink @ kredit semula. Terlupa.. Nanti gua akan edit semula dan letak backlink kt umah.. Gua guna bloggerdroid td...

    BalasPadam
  2. Nape korang suka kutuk anzalna.......dia gf aku tau....muah2 pp syg.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping