Khamis, September 06, 2012


Ya!!! Kalau dilihat dari satu sudut, Amoi Model ni lagi berani kalau nak dibandingkan dengan Mamat yang berak tengah jalan tu. Buat malu kaum lelaki je.

Amoi model tu datang ke balai Polis, IPD Johor sambil tersenyum - senyum macam kambing untuk menyerah diri sendiri ekoran keBIADAPan yang dilakukannya.

Dia hadir ke IPD Johor sambil ditemani oleh beberapa 'Rakan' lain yang turut serta dalam Himpunan Janji Demokrasi pada 30 Ogos yang lalu.

Tak pasti la pulak sama ada amoi tu kena bayar atau tidak untuk berposing depan kamera sambil memijak gambar Perdana Menteri pada malam tu. 

Tapi, apa guna dia jadi model kalau tak dapat bayaran ye tak. Baik dia jadi jurujual biasa je. Buat penat je dia berposing macam tu. Dah la malu satu Malaysia.

Tinggal lagi, Si Amoi ni nampak lebih berani dari Mamat tu sebab dia tak de pulak beria - ia nak tutup muka dia bila datang ke IPD. Tak la macam mamat tu. Siap kena kutip baru nak menyerah. Macam orang tak de maruah la pulak!!!

Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Bangsa ni bukan tau malu bro..tp yg mamat tu pulak jenis nk memalukan bangsa sendiri..

    BalasPadam
  2. copy sumber bro..tq

    http://ashamsuri.blogspot.com/2012/09/pelajar-tonggeng-yang-frust-menonggeng.html

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping