Khamis, September 06, 2012


Tidak dapat dinafikan lagi bahawa isu ini bukanlah Non-Issue seperti mana yang didakwa oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu sebelum ini.

Mereka jelas mula hilang akal dengan penyebaran gambar Ustaz Nasharuddin Mat Isa bersama - sama dengan pemimpin UMNO. Nak pulak dengan PM baru - baru ni.

Sebab itulah Ustaz Nasha dilemparkan dengan pelbagai tuduhan dan dakwaan yang bukan - bukan. Ada yang kata dia Gila Kuasa, Gila Jawatan dan telah dibeli.

Demikian hinaan dan cacian yang dilemparkan kepada Ustaz Nasha oleh puak - puak Pakatan ni. Tambahan pulak bila Ustaz Nasha pertikai hubungan PAS dengan DAPigs.

Bertambah meroyan la puak - puak Parti Angguk Saja tu bila mereka dikatakan berkawan dengan Kafir Harbi yang terdiri daripada puak - puak DAPigs tu.

Maka ayat Ustaz Nasha ni menjadi igauan ngeri buat pemimpin dan juga ahli - ahli Parti Angguk Saja tu. Diorang jelas tak dapat nak menjawab kenyataan Ustaz Nasha tu.

Tapi, apa guna diorang nak salahkan Ustaz Nasha dalam hal ni. Bukan dia yang suruh PAS berkawan dengan DAPigs. Yang PAS tu bodoh sangat nak jugak berkawan dengan Kafir Harbi tu menda jadahnya. Sekarang, biar la diorang tanggung sendiri!!!
Ustaz Nasharuddin Mat Isa kini menjadi bualan hangat dikalangan parasit dalam Pas  dan kuncu-kuncu Anwar apabila dilihat bersama Perdana Menteri ketika perbincangan dengan ulamak Arab Saudi di Mekah baru-baru ini.

Ditambah lagi apabila kembalinya Ustaz Nasharuddin ke tanahair dan memberi penjelasan seperti berikut:

" Saya kekal dengan pandangan saya bahawa Karpal Singh bukan hanya sekadar anti hudud tetapi anti-Islam ".

Maka kepala hotak parasit-parasit pas yang berkiblatkan Anwar semakin mendidih sehingga mengesa Dewan Ulama Pas supaya memecat keahlian ustaz Nasharuddin dengan kadar segera.

Walaupun begitu Dewan ulama Pas menolak permintaan parasit Pas dengan penjelasan bahawa khidmat ustaz Nasharuddin masih diperlukan berbanding dengan parasit Pas yang asyik condong ke Putrajaya.

Ustaz Nasharuddin juga menyeru kepada UMNO mengambil peluang keemasan ini merapatkan saf dan menyatupadukan orang Islam, nescaya rakyat kembali kepada perjuangan suci UMNO.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping