Rabu, September 19, 2012


Memang tak sah la dia bergelar pemimpin kepada parti Ultra Chauvinist sekiranya dia bukan seorang yang Anti Islam. Tak layak la dia bergelar orang kuat DAPigs.

Apa yang pasti, DAPigs sejak dari dulu lagi memang sering merah mata melihat orang Melayu Islam bersatu hati dan merapatkan Ummah sesama muslim.

Jadi, dalam apa bentuk cara sekali pun mereka perlu menentangnya. Kalau tidak, susah la diorang nanti. Susah la diorang nak memecah belahkan umat Islam.

Tinggal lagi, kita sebagai umat Islam ni yang masih tak sedar diri. Masih jugak nak berbalah dan menyimpan dendam kesumat diantara satu dengan yang lain.

Bila timbul isu macam ni baru la tau nak bersatu. Baru la tau nak turun dan buat bantah bersama - sama. Soalnya, kenapa perkara ini berlaku?

Semuanya sebab Umat Islam di Negara ni LEMAH!!! Lembik nak menghadapi ancaman!!! Tak kira la dari fahaman politik mana sekali pun. Semuanya LEMBIK!!!

Nak pulak dari parti yang kononnya memperjuangkan Islam tu. Dalam keadaan macam ni pun masih jugak nak menegakkan benang yang basah?

Diorang masih jugak nak kata yang pendirian DAPigs terhadap Islam ni adalah pandangan peribadi. Padahal ianya memang dasar parti tu. Pun diorang tak sedar diri jugak ke?

Sudah la!!! Apa gunanya diorang nak ikut cakap puak - puak Ultra Chauvinist tu. Buat mengabihkan masa je. Dah terang - terang diorang tu Kafir Harbi. Nak buat kawan jugak menda kejadahnya!!!
SENAI - Pas Johor menyifatkan mesej Twitter, Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham tentang perhimpunan bantahan terhadap filem Innocence of Muslims yang bakal diadakan di Ibu Kota, Jumaat ini, sebagai kenyataan peribadi.


Timbalan Pesuruhjaya Pas negeri, Dzulkefly Ahmad berkata, penyertaan Pas dalam perhimpunan itu juga tiada dalam agenda bersama Pakatan Rakyat (PR), sebaliknya ia lebih kepada isu umat Islam.
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Pandangan peribadi kepala hotak kau.....Kau pun nak dilaknat jugak ke? Harap serban nganjanggut je, hati hitam berkarat...org biasa pun paham. Mcm lembu betul lah...malam lebih tongok dari lembu. Muhasabah diri la woi....Jangan leka berkokok tapi telur terjuntai-juntai

    BalasPadam
  2. Kalau tak pandai buat fitnah..pembohong..maki hamun dan menjatuhkan maruah orang yang sehaluan dipentas ceramah ataupun kedai kopi bukan ahli PAS namanya.

    BalasPadam
  3. Samada parti PAS Johor masih mengharapkan "belas ihsan" pemimpin DAPigs atau pun pemimpin PAS memang jenis bengap pemikirannya. Kepada umat Islam tak kira apa pun fahaman politik kamu berhati-hatilah apabila memilih pemimpin. Tinggalkan shj mana-mana pemimpin yang mengaku Islam tetapi masih jurus untuk berkiblat kepada pemimpin DAPigs yang jelas memang musuh ISLAM Malaysia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping