Sabtu, September 22, 2012


Rasanya semua orang boleh agak benda ni akan berlaku. Orang dah cakap dah sebelum ni. DAPigs ni takkan nak sembelih sesama diorang.

Biar pun sebelum ni diorang maki hamun Si Kafir Harbi sorang tu, takkan ada tindakan yang akan dikenakan. Buat la macam mana cara sekali pun.

Semuanya wayang belaka untuk menarik perhatian rakyat terutamanya dari kalangan orang - orang Islam. Walaupun yang dimaki hamun tu agama Islam.

Hanya disebabkan dia dah mintak maaf, maka semuanya akan dilupakan begitu sahaja. Semua orang akan lupa apa yang dia dah buat.

Itu sebab la orang dah kata, jangan percaya sangat dengan puak - puak Kafir Harbi ni. Kalau dah dasar Kafir Harbi yang Anti Islam memang dah tak dapat nak ubah dah. Buat la apa cara sekali pun. Kafir Harbi tu Kafir Harbi la jugak!!!
DAP dilihat tidak akan melayan desakan Umno agar Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham, yang kini berhadapan dengan kontroversi mesej Twitter, agar dilucutkan kesemua jawatan dalam parti komponen Pakatan Rakyat (PR) itu.
Menurut Timbalan Pengerusinya, Dr Tan Seng Giaw, Koo Ham akan diberi nasihat dan diambil tindakan susulan yang wajar dan adil memandangkan pemimpin itu telah pun memohon maaf.
Seng Giaw berkata, permohonan maaf  Koo Ham sendiri menggambarkan pemimpin DAP Perak itu mendengar nasihat yang diberikan parti.
“Kita sudah bagi nasihat pun sebelum ini supaya sentitif terhadap perkara yang berkaitan agama. Tapi jika perkara itu berlaku, seperti Ngeh (Koo Ham), kita akan fikirkan tindakan yang sewajarnya serta adil,” kata beliau kepada Sinar Harian Online pagi ini.
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Rakan karib Nizar lilin ini sejak lama memang anti Melayu..cuma dia ini sgt pandai bermuka muka ! sedarlah dan insaflah wahai semua orang2 Melayu Perak.

    BalasPadam
  2. DAP xnak amek tindakan kat siHamsap neh xpe...ini menunjukkn sikap sbnr DAP...

    Apa2 yg mnyentoh Islam mrk xpeduli, wlpon kenyataan mnghina kuar dr mulut puak mrk sndiri...jadi

    KTE TERJEMAHKN PROTES KITE TRHADAP DAP MELALUI PETI UNDI...PRU 13 NNT bye -bye DAP...DAP mmg xkan menjaga hak org Melayu dan Islam....ini HAKIKATNYA....

    BalasPadam
  3. blog sampah....baik nko citer cammana bapak nko main jubur mak nko

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping